♥ Tersalah Hari ♥


Mati-mati ku sangkakan hari nie hari rabu kenapa ya...???
asyik ingat hari nie hari rabu bila tengok kat phone ohh hari selasa
then ehh dah kol 8:30 Ghost Adventures sekali bukak haikk pe pasai
tak de bila jeling kat lappy aiseyy hari nie hari selasa dahh patut ler
tak de cerita ghost adventures kan ghost adventures hari rabusss
tapi tersalah ingatkan hari ini again asyik salah hari ajek lah kerja aku nie
aritu mati-mati ingat monday tapi rupanya thursday what happen to me..??
kesan asyik berangan saja kan padam muka sapa suruh asyik berangan saja :p
sesunguhnya berangan itu adalah syok:)
okey-okey mau pilih cake kak mai suruh pilih untuk birthday ku yang coming soon
apa yang menarik tertarik...??? 

p/s: suka tengok mimik muka Zak dengan Nick kalau ghost tu usik mereka cuak
giler muka mereka nahhh kalau aku pon mesti lah aku takut lagik kalau dengar
bisikkan mengatakan kill him/her sapa tak sereeeemmmmm

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!