♥ 2 Tahun Yang Lalu ♥


Sepatutnya blog nie di hasilkan 2 tahun yang lalu tapi apakan daya masa tu
masih lagik sakit hati dengan perangai manusia yang tak habis-habis
suka dengki melihat kesenangan & kebahagian aku
aku tak paham la kenapa ekk suka-suka ajek mau hentam aku melalui blog
kutuk seolah-olah mereka terlalu-lalu sempurna aku benci manusia seperti itu
seolah-olah mereka terlalu-lalu baik terlalu-lalu sempurna...!!!!
disebabkan lara hati aku tutup blog tu and tak terfikir nak buat lagik
sampai babam minta aku ajar dia untuk buat blog masa tu baru terfikir
nak buat balik ahh percubaan pertama hurmmm aku buang blog tu coz
ada virus apa entah aku pon dah penat nak godeh-godeh and malas
buat masa january 2011 kemudian di tutup then buat lagi satu tak ingat
pulak tarikh tutup pon sebab ada sesuatu yang membuatkan aku rasa
tindakkan aku bagi dia url blog aku adalah satu yang teramat-amat bodoh
tutup tu buat yang ini untuk kali nie aku tak akan mengalah ini hak aku so
suka hati aku la aku nak coretkan apa aku sendiri pon tidak mengerti 
orang lain rilex ajek dengan dorang punya own story tak ada siapa pon
yang kacau but aku entahhh la so kalau yang terasa tu ubah-ubah la yek
jangan mencari kesalahan orang tanpa melihat kesalahan sendiri and apa
untung suka menjatuhkan atau menghancurkan kebahagian kesenangan
orang lain cuba bayangkan kalau diri sendiri yang terkena apa yang akan
anda rasa kehidupan ini hanya sementara so untuk sementara waktu nie la
kita rebutkan peluang untuk menjadi terbaik untuk diri sendiri tak perlu
nak musnahkan kebahagian kegembiraan orang lain mereka berhak untuk
happy and kenapa dan sampai bila nak iri hati nak musnahkan kebahagian 
orang sekurang-kurangnya kan kita akan rasa sejukk bila melihat 
kebahagian orang lain *aku nak ingatkan diri aku sendiri agar jangan buat
demikian pada orang lain moga Allah tetapkan iman & pendirian aku supaya
aku tidak terbabas daripada jalan yang sebenar*
untuk kelukaan kekecewaan aku dah merugikan 2 tahun yang lalu kini baru
aku tersedar baru terfikir mana boleh masa nak diputarkan kalau boleh pon
semuanya adalah anganan sahaja *Frustt gegillllaaaaaaa sob sob sob*

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!