♥ Wayang Lagi ♥


Nie kali ke-3 aku tengok Madagscar *dah tak sanggup nak tengok*
didi minta aku temankan dia memula nak tengok brave sekali cuma ada 3D
so kawan-kawan didi tak cukup duit untuk tengok so nak tak nak tengok
madagscar kalau ikut kan hati nak tengok cerita mael lambung ke hanya
aku cinta kau seorang ke tapi tak mungkin la coz just tengok seimbas lalu
okey next wayang :p 
haishhh kali ke-3 aku sudahhh bosan tengok nak gelak pon macam dah tak boleh
hurmmm lepas tengok wayang layan sat bebudak tu semua pusing-pusing then
makan lepas makan round-round sana sini kol 4 petang balik rumah
so balik lepak kejap yayaz tanya aku pergi mana then aku usik yayaz kata
aku pergi dating cehhh ketawa si yayaz adeyyy tahu ajek dia aku tak de nya
nak pergi dating coz dengan sapa mau pergi dating entah la aku pon tak tahu
tak kan nak ajak ustaz don plak mampusss ler aku :p
so ingat nak pergi Digi uruskan internet prepaid yayaz sekali digi tutup awal
cettt hampehhhh awal nya tutup selalu kan kol 6 petang nie 5:30 petang
dah tutup tak pe la yayaz esok kita pergi ehhh tapi kat situ parking
haishhhh confirm mulut nie kuar maki hamun *kurang pahala :p*
coz kat situ susah nak cari parking aku palinggg palinggg menyampahhhhh
kalau kena situasi seperti itu sebab tu kalau nak pergi situ aku suruh daddy
drive so settle kan urusan tak de la kacau nak settle kan urusan sekali
kena suruh alihkan kereta kalau celcom bayar bill just park kejap bayar
pon sekejap ajek bayar thru mesin so senang and simple...!!!!
then pergi la pasar malam jumpa BFF aku lama aku tak jumpa dengan dia
tak sempat nak borak-borak panjang pon mak dia suruh aku pergi rumah
alahaiii nie la yang lemah nak pergi rumah orang nanti aku blur tak tahu
nak berbual apa dah ler raya tahun lepas aku tak pergi beraya rumah dia
tak mengapa Insya Allah raya tahun nie aku pergi sorry friend....
then aku gedik pi tegur ex cikgu aku nak tahu gak masih kat sekolah
Taman Molek lagi ke then dia kata dia dah pindah ke Johor Jaya
hummm banyak seyy ex cikgu aku dah pindah ke sekolah lain ada yang
dah kembali semula ke kampung halaman masing-masing so now banyak
yang dah tak kenal lor alahai kekadang rindu plak masa zaman sekolah
hari nie aku mengepaw daddy mintak rm10 beli top up digi kekekekeke
tapi tatap maintain top up rm5 so yang rm10 punya top up simpan next month
baru top up tengah nak balik sekali gedebuuuusshhhhh kebabommmm
aku dah agak nie mesti exident nie sekali betol tu la nak rempit pon tengok
kiri kanan nie tak de main redah ajek kan dah kena selamat masih bernyawa
kalau terbang nyawa tu tak pepasal jalan jammed kat situ aduhaiiiii
manusia-manusia kalau kau tak sayang nyawa jangan gadaikan nyawa kau
dengan langgar time aku drive kau pergi kat orang lain *bukan family aku*
and tolong jangan nak menyusahkan orang ramai dengan nak angkat jasad
kau nak tutup aku nie spesis ngeri kalau semua tu terjadi depan mata kalau
boleh memang berharap agar semua itu tidak terjadi depan mata trauma 
oo bila nak drive silap hari bulan aku pergi JPJ mintak simpan lesen aku
sementara tunggu nak hilangkan trauma...!!!!

pssssttt kat Jusco dah start jual baju kurung tema color yellow sekali jeling
tarikh ehhh bukan ke lagi few days dah nak pose kan weee mood tak sabar

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!