♥ Sudah Siapkan ♥


Taraaa nie la sticker sticker yang aku pening kepala nak fikir yang mana satu
patut untuk aku menampalkan kat bb aku :p
tamakkk halooobaaaaa betol beli sekali 4 tapi guna sedikit ajek lepas tu sebuk
nak simpan tak nak use rasa sayammm gilerrrr poyosss betolll
 

aritu masa satu rumah guna iphone pasti akan pening mencari charger
kekadang charger aku nie ada kaki asyik merayap ajek pergi bilik lain
disebabkan geramm asyik tak tahu charger sapa si ika bagi idea suruh buat
macam dia letak scotch tape kat charger so dapat la beza-bezakan
tapi kan kepala plug tu putih sama cuma bezanya ialah usb so kena check
dengan teliti la untuk tahu sapa punya then didi kasi aku sticker heart tu
aku pon tampal dah senang kerja aku so kalau charger hilang ajek senang
tak payah nak tengok usb just tengok sticker heart kat kepala plug tu ajek
so senang dan ringkas then bila bb datang dalam hidup aku terfikir aku kena
carik sticker heart seperti nie jugakk untuk bezakan charger aku dengan sis
so masa terfikir nak make over bb carik sekali so nasib baik jumpa walau
bentuk tak sama tak aper la janji sekali pandang lebih kurang sama la
so tak payah la nak berbelek-belek usb just tengok kepala plug terus berkata
itu charger aku bakk sini balikk aku mau pakai.... :p
so hasil daripada mengerjakan bb aku ialahhhhh

 ♥ 
♥♥♥♥♥
♥♥
♥ 



*penerangan mengenaii gambar ini yeee*

kiri- hasil menggunakan sticker 4 yang aku beli memula ingat tak mahu
tutup simbol bb tu so rasa happy ajek la use comey tak...??

kanan- tadi rembat sticker love 2 ketul dari yayaz :p so lekat kat simbol
bb meooowwww tapi sticker love tu suker gerak-gerakk menyampahhh
nak buat macam mana nak design sendiri tak ngetii so just lekat sticker
saja la kan sekarang nie sticker kan cun-cun so just lekat kat screen
protector saja la nak lekat kat tempat lain takut gam sticker tu melekit
aku tak tampal pon kat iphone sebabnya iphone banyak case yang cun
bb plak tak banyak stress sebab tu aku buat seperti itu lekat sticker
yayaz geramm ajek tengok sticker humming bird a.k.a. baby chicken tu
sempat gak dia korek untuk keluarkan sticker tu miahahha aku buat untuk
adjust tak boleh si kenit buat sekali ajek dah tercabutt stresss betolll
ehhh hari nie 21.Jun kan...??? next month tarikh nie kita semua umat
Islam telah selamat berpuasa wink wink iklan kurma pon dah start kuar

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!