♥ Celebrate Awal ♥


Trettttttt music plsss Happy Birthday to you Happy Birthday to you
same ajek kan cake birthday abg han dengan birthday cake daddy apa boleh
buat cuma cake nie jek laju habiss sungguhhh tak sanggup rasanya digodas
sama cake lari lintang pukang diet aku okey bulan nie jek 2 family members
birthday benda paling pening ialah mencari present apa pon dah buntu tak
tahu mau beli apa kalau dah direquest awal-awal sonang tinggal carik jek
so tadi sempat pergi jusco carik card birthday semalam dah celebrate so
tadi carik card apa yang sesuaii sempat jugakkk beli lens aku suker giler la
lens pink syokkk giler pakai walau pink tapi tak terlalu melampau lampau
sangattt dua-dua lens dalam box tu semua dah selamat aku pakai sebab tu
aku beli lagikkk aku rasa maybe lepas nie lens pink nie akan menjadik favorite
yang bila habis aku akan beli lor silap hari bulan raya nie pon aku akan carik
lens pink tu jugakkk auwwwww
perut fullll gilerrrr melantak pizza tadi adeyyy makin naik ler berattt habess

♥♥♥♥
♥♥


Tarraaaa birthday boy present auwww new geng BB syokkkk lepas nie
boleh menambahkan friendlist kat BBM yeayyyyy shuker shuker motipp
gedikkk sungguh ler aku nie wekkk :p 

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!