♥ Order Order ♥


Ehhh kejapp aku tak jual kuih raya ehh seperti orang lain yang dah start amek order
begini dari raya tahun lepas dok gedik mengidam mau makan almond london
dah beli taw bahan-bahan tapi sampai ke sekarang aku belom buat lagik sampai
hilang sudah apa yang aku mengidam actually more to malas nak buat itu sebabnya
so nie dah nak masuk raya 2012 masih tak buat-buat lagik tak pe la tekak ehhh 
kot2 tahun nie terajin nak buat kuih raya akan ku buat ulang balik kalau rajin taw
semalam aku bukak ler fesbok berkurun abad tu tetiba ehh dah ada start amek
order kuih raya wahhh cepatnya bukan ke raya August hari nie baru June lupa dey
kan memang selalu orang dah start order awal-awal so dah nak dekat raya just
amek nie yang nak usik mum tanya tak nak start tempah ke...kekekeke anak 
derhaka sungguh ler aku ni tapi mum tiap-tiap tahun kekadang ada jek tempat
kalau dulu Larkin then kekadang Angsana tahun nie tarak tahu kalau nak harap
kan anak pemalas mum confirm tak terhasil satu pon silap hari bulan bakar tepung
saja nak tahu sapa anak pemalas mum hehehe sapa lagi kalau bukan aku :D
haishhh tadi ingat nak beli top up rm5 digi tapi lupa plak nak bukak mulut
sebab tiap-tiap bulan top up rm30 tapi tiap-tiap bulan tu jugak tolak rm25
so apa yang tinggal sis kata kalau top up macam rm5 ke rm10 untuk setiap
2 weeks tak terasa sangat ohh tidakkkk kalau rm30 + rm5 or rm10 haishh
fengsan poket eii hati pe kes tetiba rasa macam tak menentu arah nie???

p/s: Aku rasa smartphone lebih bersesuai buat aku coz kalau ada apa2 just
snap then upload senang sangat-sangattt kalau camera tu tengok pada keadaan
lagi sekarang lappy aku sengal tak boleh nak loading memory card sakit jek hati
so niat nak replace camera tu mungkin dibatalkan serta merta..!! muktamad

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!