♥ Sakitnya Hati ♥


Haishhh sakitnya hati geram pon iya jugak nie stress pon sama jugak
kepala aku sakit giler-giler sampaikan tengok cerita pon macam
suara orang tu pon macam sayup sayup ajek abis jek 30MUD
aku selongkar fridge carik panadol active fast nyut nyut rasa kepala
aku nie kekadang kalau dah sampai tahap sakit kepala giler-giler lampu
pon tak boleh sedikit kena kalau tak memang rasa macam tak hilang malah
makin teruk sebab tu kalau sakit kepala aku suka duduk dalam gelap
semata-mata untuk melegakan tak banyak sedikit pon jadik la hurmmmm
then disebabkan dah tak tahan sangat aku pon baring baring la tapi
macam tak jalan aku keluar dari bilik pergi bilik mum tutup lampu just
pasang lampu tidur ajek aku pon lelapkan mata syokkk ajek rasa sampai
ler daddy dengan sis balik al kesah rupanya rumah blackout aku tak sedar pon
aku rasa macam tak blackout langsung berkali-kali mum kejut suruh aku
masuk bilik tidur ye lor kalau dah blackout confirm punya nak tidur balik
tak boleh aku rasa kalau tak blackout confirm sekarang nie aku dah lenyak
tidur pelok bantal bushuk hampehhh punya blackout dah tak pepasal mata
aku segar bugar ye la kan tadi dah dapat tidur kejap i think dari kol 10:30
or 10:15 gituk sampai ler kol 12:30 haishhh sakitnya hati kuuuuu
nie nak paksa ahhh mata untuk tidur actually dah tak larat pon nak bukak
mata tapi tak boleh jugak nak tidur ermmm nak larik tidur dengan mum daddy
lor selit kat tengah pon cara gak kan kan kan
aku dah selamat potong rambut dari paras pingang ke paras bahu hurmmm
disebabkan oleh salah guna shampoo clear pink habis jahanam teruss
rambut aku kasar lepas tu hujung bercabang nie nak kena okey kan balik
untuk terus kasi panjang balik masa nak potong tu orang tu siap tanya
tak sayang ke nak potong kan dah panjang uwaaa jangan kau cakap
banyak potong saja la karang aku berubah hati baru tahu...!!!!!
so abang tanya aku potong pendek sangat ke coz dia tak suker sebab tu 
dari dulu if aku nak potong rambut aku akan kasi tahu dulu dia tak suka kalau 
aku potong rambut pendek giler-giler aku tak kesah pon kalau nak kena label
adek manje coz aku memang manje giler-giler abang siap pesan next time
pakai shampoo yang betol-betol jangan silap okey boss lepas nie dah tak kan
gatal tangan tukar shampoo aku ingat nak carik minyak rambut yang ada
protein or vitamin gituk coz hair aku kering sangat-sangat tapi satu yang
aku menyampah pakai minyak rambut bila esoknya rambut aku akan oily
tu yang malas kekadang aku ada tengok kat caosway (ala yang jual suplement)
ada jual serum rambut ingat nak mencapai satu tapi alahaiii malasnya rasa
dah lama aku tak belai rambut pergi treatment kalau dulu tiap-tiap tahun
mesti buat rebon walau pon rambut aku lurus tapi tetap buat rebon jugak
dulu last buat balik sakit kepala mengila terus rasa macam malas ahh nak buat
kat luar dah dengar guruh kilat berdentam dentumm baikkk cabut plug tenet
karang tak pepasal dah tak boleh nak online lagik aiseyy aku belom bayar
bill celcom malasnya nak pergi bayar boleh tak dua bulan akan datang baru
bayar malas betol nak ke celcom pergi bayar walaupon just bayar kat mesin
bukannya beratur panjang aiseyyyyyyy.........
  

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!