♥ Sweet Muitt ♥

 

I love this perfume bau sangatttt sweet muuuiiitttt sweet like candy
miss dior cherie blooming bouquet tak caya cer try bau pasti suker
tapi before beli nak kena tengok betul-betul coz sekali imbas ada banyak
ada color pink, green, orange sebab tu kena tengok betul betul takut
tersalah beli saja dah 2 kali aku beli bila habis malas nak beli lagik
kali nie ingat nak carik yang besar ehh ada ke besar ke standard size saja??
tak pa tak pa nanti pi carikkk kalau ada besar boleh beli kalau yang bese
pon tatap nak beli jugak dah bau sweet tak strong sangatt tak pening pale
sebab kekadang ada perfume perghhh pening kepala bau susah seyy nak
cari perfume yang baunya agak manesss :p
tapi kekadang suka jugak bau yang strong tapi kena tengok tempat mana
nak pergi la takkan time raya nak pakai perfume bau strong mana boleh
kena pakai bau yang manes manes aper...
aritu aku ada bau perfume manesss sangattt sangat bau memang terbuai la
rasa masalahnya masa tu tak bawak duit then masa tu dah nak cepatt
so ingat nak mencari balik sekali lupa ehh apa jenama perfume tu uwaa
nak ingat balik bau dah lama so memang tak akan ingat punya sedeyy
dah la memory low lagi mau ingat benda-benda lepas ohh tidakk tak akan
ingatt punya la sedey nasib low memory nie sob sob sob
pssstt ada lawak la cerita bohsia 2 jalan kembali nie aku tengok kat astro
first tapi banyak double meaning ada part aku paham ada part aku tak
paham tapi si keting tu tegang ajek urat hampehh tapi paling best si
kak rocky tu perghh dasat berus jamban di rodok ke situ perghhh tak ke
sakit tetiba aku terfikir boleh masuk ke berus jamban tu erkk takut
okey si piranha bergerak 2 orang dah ada kat sebelah baik tutup lappy
karang tak sempat nak tengok budak berdua tu buatnya gado habis lerr 

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!