♥ Love It ♥


Aku cukupp sukerrr sangat-sangattt gunakan debit card hello kitty
tercapai juga impian harapan ku dah la ada hello kitty and pinkyy
and tak jemu bila pandang kalau boleh asyik nak pandang saja
ingat lagik masa aku beli eyeliner kat Mac orang tu geram ajek tengok
ehh sekarang nie aku tak pasti sama ada masih ada lagi atau tidak
promotion sebab masa apply dulu dikata 31 March 2012 dah habis
kalau still ada tu kira bernasib baik la aku lagik suka yang ini berbanding
debit card CIMB maybe coz plain ajek tak de mood pon nak guna and
maybe coz yang nie comel tu yang kalau boleh nak guna yang ini saja
aritu dah check balance ingat nak check kat Jusco sekaliii mesin ATM
rosak la plakk sakitnya hati frust betull....
ingat ada duit extra nak masukkan la tapi no account pon lupasss
tapi satu yang aku frust bila aku google dorang ada file hello kitty
tapi aku tak dapat pong *frussstttt sesaaannnngggggaaaattttttt*
sapa yang bertuah ek dapat kereta suzuki swift design hello kitty tu ek..??
confirm kalau dapat memang tidur dalam kereta la jawabnya
baru aritu berangan mana tahu kot-kot dapat sekali kena kutuk tak
akan dapat punya la :p
untung siapa yang dapat tapi bahaya kalau jalan-jalan road bully tahu
itu pasti milik perempuan so kena la berhati-hati kecohhh la road bully nie
sumpahhh jadik katak karang baru tahu tak menyusahkan orang
ehh tak baik sumpah-sumpah nie tapi kalau hati dah gerammm pedulik ape
itu semua belakang kira :p
sedang mencuba untuk tidur padam muka sapa suruh tertidur petang tadi
alahaiii time nak tidur time tu jugak perut meragammm benciiii tawwww....
*sedang paksa mata untuk tidur :p*

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!