♥ MasterChef ♥

*Motipp bebanyak juri aku cuma letak gambar chef Adu Amran saja*

Sejak start first episod aku tak tengok-tengok rasa macam ala mesti tak best
mesti sama macam masterchef yang musim pertama tu lelagi selebriti
confirmmm tak best tak lawak sekali gatai pi baca pasal masterchef nie la
sekali dorang kata besttt then saturday lepas aku tengok yang marathon tu
sekali walaweyyy besttt siottt dah sekarang nie dok sebuk mencarik
satu persatu mana nak carik satu persatu payah beb lelagi confirm payah
nak dapat aku just dapat tengok kat youtube part lawak-lawak sampai
meleleh-leleh airmata chef zubir gelak tengok gelagak dorang kekekeke
chef joe maintain macam tak de perasaan bila dorang wat lawak huhuhu
tapi bila aku terpandang chef Adu Amran aku terus teringat muka cikgu
aku sampai sekarang bila tengok muka chef adu jek mesti teringat cikgu
sekolah dulu muka dia memang seiras la color tone pon sama jugak :p
mati aku kalau cikgu aku tahu aku samakan dia dengan chef adu kuikuikui
ehh japp aku baru perasan muka chef adu nie ada seakan piere andre ke
mata aku nie jek yang perasan sorang-sorang padahal dimata orang lain
tak sama haishhhh mata sudahhh kenapa nie....!!!!!
kalau monday tuesday tu aku cuma dapat tengok sampai 9:30 pm ajek
coz lepas tu cite favorite dah start so now lepas kol 12 tengah malam
aku akan tengok diam-diam gelak-gelak sorang-sorang depan lappy
kalau orang nampak confirm kena kutuk gilakkkkk huhuhuhu
dalam tu kan aku suka tengok Jehan, Fazley, Angah, Farouk tu jek yang
aku rasa dorang gilak-gilak lawakkk si Jehan tu macam sweet ajekk
manakala Fazley cool jek apa pon cabaran rilex ajekk manakala
Angah dengan Farouk mereka penambah rasa lawak kat dalam tu
kira kalau dorang satu team kira gempakkk ahhh syokkkk lawak ajekk
aku nak carik yang kat farm tu nampak macam gempakkk ajekkk tapi
aku tak pasti ada ke tak full kalau ada aku mau download ahhhh saja
nak kasi lappy berat kehkehkehhhh poyossss.......!!!!!

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!