♥ Indoor Park ♥

Sakit hati aku dari kol 10 malam (sunday 17.06.2012)
aku nak update entry nie tapi gambar asyik tak boleh nak upload haishhhh geramm


budak yayaz sebuk nak swim nak swim kat swimming pool (cara yayaz sebut kiut)
so amek kata sepakat pergi sunday sis pon dapat cuti yayaz tengok kat youtube
kat melaka tu Insya Allah nanti mau try plakk *tu la sapa suruh tak pandai agik
drive jejauh asyik dekat-dekat ajek* 
dah rancang masa monday so exited la nie kali kedua pergi bestt main air tanpa
perlu risau kulit terbakar ke babommmmmm sekalii masa friday agak menduka
citakan buat aku yang dah over exited tetiba pap "bocorrrr" macam mana mau
rendam karang air tu tukar color habesss aku *mayu* sempat jugak google
ada yang kata okey tak de masalah tapi aku tak berapa nak selesa la plak
so mum pon kata jangan dalam tu banyak yang mandi buatnya terkeluar
nak menanggung dosa *sedih + frust*
 

aku suka yang gelongsor biru tu syokkk siottt kalau dah start main memang lupa
diri la senang cerita selepas sekali pergi aku kata dengan sis kalau pergi lagik
aku pilih yang nie nak main yang nie jugakk sampaii ler bosan :p
tapi apa kan daya tak dapat nak buat apa-apa panggilan alam :p
 

charger ipad siap-siap untuk main game ye lor dah ler tak boleh nak rendamm
stress gilerrr so nasib baik ler ada game beshhh and tak bosan sementara
menunggu dorang swim berendam :p aku suker case ipad nie rasa macam ringan
jek bila bawak ke hulur and ke hilir so nampak feminine sedikit sejak sejak dua
menjak nie terasa seperti mau menunjukkan sifat gegirl sedikit selama nie
tak de langsung sifat gegirl ada tu ada cuma kekadang suker case yang ganazzz
 

kebetulan book shop Badan baru bukak so mum ajak pergi ye la dari duduk
pergi la mum beli buku agama aku plak mencari novel tak banyak novel
kebanyakkan semua sis dah beli cuma aku jek belom baca pening kepala
mencari novel yang besh berkali-kali pusing-pusing poyo giler seyyyy
so bekenan plak nie cuma baca kejap ajek tak dapat nak feel coz tak dapat
position yang best duduk deyy pinggang aku sakit macam mau patahhh jek
 

lepas jek dorang dah puas berendam masing-masing mencari makan so aku
pesan F&N grape *bocor-bocor pon minum bergas tak pepasal terguling 
menahan sakit* dengan chips sambil layan game dah game nie jek buat
aku dalam dunia khayalan aku apa boleh buat :p
kira celebrate Father Day sekali la okey la kita-kita ajek pergi huhuhu
so dari ulu tiram pergi ke pasir putih sekali kedai makan tu tutup pergi 
tempat lain dah ler kureeennnnggggg tak boleh nak masuk sekali jumpa 
helaian rambut halusss di setiap nasi putih dan jugak dalam minuman
sakitnya hati pe jek buat macam ginik kasi orang makan seyesss tak
sedap cara mereka masak rasa kosong ajekk tapi orang punya la ramai
i know apa pasal huhuhu so lepas dah mengisi perut pergi ke City Square
aku merengek-rengek nak ke MPH untuk beli sticker untuk tampal kat
bb tu jek tujuan utama abes stress tengok case bb semuanya tak okey
tak macam dulu banyak macam-macam pattern *frusssstttttttttttttt*
bila la ekk nak mengerjakan bb aku tu.....!!!!!!
 

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!