♥ Marble Cake ♥


Ingatkan susah dan leceh buat marble cake nie al kesah senang jek rupanya
just put bahan-bahan lepas tu bahagikan kepada 3 or 4 color yang dikehendaki
masukkan dalam loyang ratakan and boleh bakar sonang ajek rupanya
selama nie ku mati-mati ingatkan susah giler kuikuikui
pertama kali mencuba cuma sedikit hangus kat bahagian atas tapi sangatt
sedap kalau dimakan saat panas rasa macam syokkk giler ahhh


mum cakap banyak pink color hehehehe dah nama fanatik pink op kos ler letak
banyak pinkk ingat nak save lor resepi mana taw tetiba ajek teringin nak
harus kena mintak oven kecik nie :p
 

abg han kata sedappp shukernya dengar terasa macam nak buat lagik jek
alamakk gedikkknyaaa resepi tidak ku letak coz masa buat tu iphone
charger so malas ahh nak snap-snap gambar next time kalau rajin aku snap
so bila dah siap ajek aku snap padahal tadi sanggup tu pecahkan telur
letak kat mangkuk takut nak pecahkan dalam bahan yang sedang di putar
takut kulit egg tertinggal aku nie bab kulit egg selalu fail mesti akan ada
sedikit termasuk tu yang satu persatu lepas nie nak try buat lagik la
nak masak spagetti pon belom buat lagik Ya Allah punya la pemalas nak
buat nie pon aku ada niat nak buat puding roti berkrismas nak tulis dulu
resepi kat kertas nie pon aku search kat tenet carik resepi takkan nak masak
letak lappy bersebelahan ohhh tidakkk sesekali aku berbuat demikian
aku mau cuba aunty aku punya resepi cake marble agak-agak jadi tak ekk
nanti ahhh akan ku beritahu mum kalau mum kata okey try buat harap
jadik ler jangan tak jadik sudahhh itu adalahhh paling mengerikannnn 

p/s: Tadi layan lagik madagascar 3 with yayaz shuker yayaz tengok diam ajek
ingatkan tidur macam dulu rupanya tidakk bila tanya nak tengok lagi yayaz
cakap tak nak kekekekek

2 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!