♥ Make Over BB ♥


Nak buat bb ku seperti nie lahhh terutama rainbow keypad tu cun habiss seyy
tapi if aku buat bb aku still ada warranty ker???
kalau boleh harusss hari itu jugakkk aku mau buat chantekkk sesangattt
aku ingat mau beli sticker yang kecik comey tu la nak tampal kat screen
mau kasi nampakkk cun habisss ala kalau apa-apa kena pon kat screen 
protector tu yang macamm mau beli mauuu tampal-tampal kekekkee
aku nak pergi MPH untuk beli coz banyak pilihan kat harris tak berapa 
nak banyak pilihan aku dah bagi taw sis nak make over bb aku nak kasi 
cun melecun serius weyy pening kepala nak carik case bb satu holiday plaza 
pusing-pusing mencari tapi tak de kalau ada pon just macam getah gituk 
sabar saja la kalau dulu masa case iphone berlambak case bb lawa-lawa 
plak tu now nak carik case bb punya la susah kat mana ekk nak cari case 
bb yang cun aku lupa dorang sebut bb 9900 tu as bold 4 penat ajek aku 
sebut panjang panjang sekali orang tu tanya bold 4 ehh perghhhh sabar 
ajek la tapi aku nak stick sticker kat bb kasi nampakk cun berserta 
dengan charger bb sekali saja nak kasi meriahkan bb aku dengan sticker 
macam kekanak riang :p mesti kiut miut kan kan tak pe tunggu n lihat 
nanti bila dah beli and dah stick aku show off kat sini bese ahhh pompuan 
dengan benda comel memanggg tak boleh nak dipisahkan begitu jugak 
dengan aku benda yang cute comel aku shukerrrr aritu aku mencari la
pasal info bb then ada satu blog nie tulis kat johor danga bay ada kedai
jual semua barang bb yang original bila tengok tarikh post tu tahun 2010
aku tak yakin plak masih bukak coz masa mother day aritu kan lepak
kat danga bay banyak kedai dah di tutup so confirm punya la di tutup
jugakk kalau tak tutup bagus ler ingat nak try pergi and tengok la
kalau still bukak boleh aku beli case bb yang cun melecun and nak
beli sekali charger bb yang ori selagi tak beli selagi tu kena usung sana
sini charger bb tu sob sob sob jangan sampai tertinggal sudah ler
pssstt mau pin BBM anda kalau sudi la nak menambahkan friend list
asyik 2 ajek friend ( sis & babam ) huhuhuhu.....sampai sekarang aku
masih tak ingat no pin bbm aku sob sob sob sampai kena buat save
contact kuikui panjang and payah sangat nak beringat kenapa la
tak dapat no cantik & senang untuk di ingat sob sob sob
syokk siot layan MJ12 sebelah tingkap nasib baik tak de story pasal
tepi tingkap :p

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!