♥ Re-Nutrition ♥


Sangattt sangattt berharap agar shampoo nie mampu mengembalikan zaman
rambut ku lembut tak bermasalah mudah di jaga mudah di urus
actually aku salah beli daa sepatutnya night serum tapi terbeli night essence
bedal ajek la as long as rambut ku menawan sudahhhh itu paling penting
baru beli belom mencuba lagik tapi tadi dah start gunakan night essence
bau sedappp ada macam honey berserta coconut nie pon capai kat
guardian masa sampai tu shampoo mana satu patut aku use nak beli yang
total repair tu tapi sis kata kan rambut rosak dah potong so nak buat apa
ingat nak amek yang sharing caring ke apa botol color orange tu tapi lepas
tu terfikir sebab ada baca yang pasal nie so just capai yang ini saja hurmm
sepatutnya kena beli yang ini tapi aku tak pasti or tak perasan kehadirannya


 yang nie kira macam buat treatment sendiri la kat rumah lama weyy
aku tak buat treatment rambut sejak-sejak dulu last rebon sekali sakit
kepala terus macam insap jap nak stimm rambut ku tu yang maybe rosak
coz lama tak belai kot hurmmm tak apa try dulu sampai habis macam
mana result if memuaskan aku akan rembat ini sekali tapi harap sangat
keputusan memuaskan la sebab baca review ramai yang kata memuaskan
tapi lain orang lain style rambutnya itu yang alahaiiii tapi berharap ianya
akan okey dan sempurna mudah-mudahan....

 

ingat nak kumpul money ahhh nak beli shampoo nie balik dulu pernah
pakai just shampoo jek tak complete set so mau try complete set mana tahu
makin gebussss rambutku auwwwwwww....

2 Serius Talk:

Hawa said...

pakaila..akak pun dah cuba..okay sgt

Amoi Farah said...

ye ke harap2 okey la dengan rambut tak bermasalah

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!