♥ I Like To Move It ♥


Hoyeee i like to move it gilerr ko full dok sampai kol 10 school holiday lepas tu
cerita bebudak aperrr so last-last tengok 3D yesss ada nasib baik dapat duduk
paling atas sekali yezzaaaa esok confirm lagikkkk super duperr full
nie kalau bawak yayaz confirm kena booking ticket auwww okey lepas dah
beli ticket gerak pergi makan peyut laposss gilakkk habis diet ku sob sob sob
pergi kat Ayammas hampehhh dah ler lambattt giler setengah jam tunggu
baru makan sampai sedangkan yang lebih lambat dari aku dah sampai makan
aku pon order ler vanilla oreo shodaaappppp tapi beku otak kalau sedut tak
pandang kiri kanan meowwwwww


aku pilihhhh makan nie amekkk nasi tuu aku amek tu pon pasal ada taufa egg
ehh tu ehh nama yang ketul ketul kecik tu...?? entah aku sukerr giler yang tu
kalau ada tu confirm boleh tambah dua kali err yang tu kalau masak sendiri la
okey la but aku tak suker ayam tu aku amek ayam percik abis yang ada cuma
chicken blackberry blackpaper dengan chicken percikk kalau blackpaper
sudahh tak pepasal tak boleh nak tengok wayang dengan tenang sob sob



nie mamam sis aku suker chicken yang itu so nyummmyyyyy dari dulu masa
Ayammas baru kuar aku mrsti order yang itu super duperr...
taraaa kat bawah nie picture air setoberi fantass super duper besaqqq
padahal baru lepas makan tapi beli air large terukkk gilerr kan kan kan
bese lerr aku nie pantang nampak air kalau kasi confirm shuker giler
aku tak beli popcorn just beli cottage fries perisa BBQ powerrr 
sis jek yang beli popcorn tu pon masa dalam cinema aku rembat gak :p



my drink pakai spek 3D giler spek atas spek sis memula tak nak tengok 3D dia
kata leceh coz use spek then nak tengok 3D pon pakai spek jugakk
last-last amekkk yang 3D nie jugakkk lerr hahhaaa aku siap kata lagik masa
beratur nak beli ticket la konon kata kalau nak tengok 3D kena use contact
lens tapi siang ajek la can drive coz kalau malam cahaya pecahhhh
apa boleh buatt kalau dah rabun terima saja la kenyataan :p


sis punya popcorn pluss spek 3D aku snap drink aku then sis suruh snap siap kata
lagikk kan aku nak upload kat blog weee gedikkkkkk
sis jommmmm rerajin update blog :p
sakitnya hati masa tengok syokk tengok boleh plak same row sebelah sis
anak dia melalak-lalak dah banyak kali semua dalam cinema tegur buat
isyarat "syhhhh syyyyhh ssssyyyyhhhhhh" tapi mak budak tu macam
tak amek pedulik ajek dah ler terpekik pekik melalak hampehhh buat
macam cinema tu dia punya ajek sampai kena tegur dengan orang cinema
bebudak lain tak de plak terpekik melalak macam gitukk rilex jek dorang
eiiii sakitnya hatii gerammm seyyyy


masuk kol 7:45 kuar kol 9 lebihh lama gak serius weyyy bessttt bangetttt
rasa macam nak tengok lagik lepas tu kalau kat youtube ada full rasa nak
jekkk download simpan buat koleksi wekkk :p
aku beli case baru lagik bekenan yang lain tapi sekali ada perkataan B*B*
err tak mo ahhh karang kena samak plakkkk iphone ku masa masuk machines
aku ada bekenankan si monyet niee chantekkkkkkkk sangggaaattttttt
sempat singgah Harris sis carik novel dia kebetulan aku mau beli pen then
teringat nak carik file untuk simpan semua benda-benda penting sekali nampak
stamp love lagikkk ler aku teruss capai adeyyyy dah kena marah dengan mum
macam-macam benda aku beli aku pon perasan jugak okey tak mo ahhh
kuar duduk umah dediam jekkk ahhh *ayat nak gombirakan duit*
aku beli pen tapi aku suruh sis bayarkan huhuhuhu nasib baik sis nak bayarkan
ala rm1.00 jek pen tu tapi shedappp and tulisan pon cute wekk perasan giler
color pink huhuhu okey lor mau simpan semua surat-surat penting......

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!