♥ Sayang Sangat ♥

Sticker gambar panda dengan bear *edit balik gambar hilang :(*
aku nie kan ada satu habit kalau sesuatu benda tu kiut miut aku tak nak
pakai aku sanggup simpan *apa jenis manusia la aku nie kan*
rasa macam sayang giler nak gunakan tak tahu la kenapa jenis sticker
nie la yang aku carik nak tampal kat bb sampai sekarang aku lom
tampal beli sekali 4 keping tapi tak tahu nak guna mana satu sebab
aku nak guna yang bird kiut-kiut aku panggil tu baby chicken kiut sangat
masa carik sticker yayaz pon join sekali suruh dia beli yang tu dia tak nak
di ambilnya sticker gambar aeroplane,train, car dengan apa ntah lagik
then aku ingat nak lekat yang gambar lollypop lepas tu nak lekat yang
bear nie plak last-last buntu nak use yang mana ek...???
niat dalam hati nak use bear nie ajek coz look more to comey tapi arghhhh
kalau kat bawah keypad ada ruang memang aku lekatkan sekali masalahnya
tak boleh and tak de ruang ayakkkkk nie aku tak tahu bila nak buat misi
make over bb aku yang rancang nak buat ini itu last-last sis yang dah lekat
sticker kat bb dia cehhh sempat gak dia use sticker yayaz yang gambar 
animal aku yang rancang sis plak yang dah buat haishhhhhh bila aku nak 
buat pon aku tak pasti rasa macam kejap agi ahh buat tapi tak buat-buat
sodeyyyy nak buat tu kena teliti tak boleh put lepas tu nak change dah
tak boleh bila nak buattt ingat nak buat sekarang bila tolehh alahaiii
si kenit dah lena tak mahu kacau dengan bukak lampu bila tengok jam
sudah ler baik log off tutup lappy and fly ke dream airline lagikk bagus
karang bila tengah ada idea macam mana nak adjust baru buat la
itu la aku bila benda kiut sayang sangat nak use sanggup simpan
sampai bila mau buat macam gitukk tak bagusss

psst sekarang nie kan aku suka carik resepi cake ke desert ke rasa macam
nak buat ajek sejak-sejak dah pandai buat cake marble nie kan tu yang
gedikkk lebey :p

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!