♥ Kenapa Mesti 2 ♥

*Suka tengok phone nie suka yang part bawah pink tu ajek*

Pernah tak terfikir kenapa mesti sampai use 2 phone...???
selalunya orang kata kalau seseorang tu use sampai 2 phone means
ada projek berjuta-juta rupiaaahhh and ada yang kata confirm ada skandal
bagi aku la ada sebab tertentu sebabnya ialah perasan tak kadang kala
kita rasa phone dengan line kita okey tapi bila bukak nak call tengok line
tak de or phone mati sebab aku pernah terkena la aku nak story aritukan
maxis aku tingtong nak call tak boleh nak nie tak boleh rupanya mum ada la
call banyak kali tak dapat cuba kalau time tu ada apa-apa emergency terfikir tak
bagi aku la ehh 2 phone nie ibarat back up antara satu sama lain kalau phone A
tak de line phone B boleh use as back up aritu kan aku cuma use satu phone jek
lepas tu yang iphone aku problem call tak boleh orang call tak dapat terus aku
beli umobile untuk back up lagi masa tu nak mengembara ke bahagian utara
kesudahannya umobile tak tahan lama dengan aku *aku dah agak*
lepas tu kan aku beli digi *harap-harap bertahan la*
sebab tu kekadang fikir apa pasal sampai 2 phone padahal duduk umah jek
or padahal sekolah ajek seperti yang aku kata reason utama paling sebab
2 phone tu back up antara satu sama lain :p
aritu digi update system so sis kata kalau call nanti bunyi macam jauh jek
aku tak tahu coz aku tak de call sapa-sapa :p then kekadang celcom pon
upgrade system call celcom-celcom memang tak akan dapat tapi kalau
lelain tu call celcom dapat ada bunyi tapi untuk yang kita call tu tak dapat
so tujuan utama 2 phone ialah saling back up antara satu sama lain
huhuhu mau bersiap mau pergi dating jejalan membawa hati yang teruka..

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!