♥ 30% atau Si Pinky ♥

 

Semperna CNY keluar promotion buy 3 item discount 30%
then if pembelian bla bla bla dapat la nie itu
nie adalah pembelian RM88 ke atas yer...!!!

Sepatutnya dapat trial kit sekali no stock dapat la
mascara punya adjust ke apa dengan 2 cinonet remover makeup
entah la yang tu aku pon blur gak how to use nanti ku fikirkan

Nampak tak bag pink tu...???
aku nak bagi nama pinky sebab dia cute and aku bercita cita
nak put barang makeup hope muat la :p
disebabkan si pinky nie la membuatkan aku borong etude house

Nymph Aura Volumer adalah something yang bila pakai rasa syok
and nampak glowing la syok oooo bila blend dengan bb cream
ikutkan plan nak buy cc cream tapi entah la nymph aura nie
nampak mencucuk cucuk hati ku... :p

Disebabkan ada balance RM10.10 bajet ku cuma RM90
so terfikir ehh nak tambah apa ekk naik pening
round etude house mencari sabo jek la

Walau pon aku buy 1 item ada tolak 10%
so buat la kira kiraan check nak tambah apa untuk cukupkan
memula SA suggest beli scrub massage satu pack boleh pakai
3 kali so seminggu dua kali la pakai dalam hati aku kata
itu pon kalau aku rajin ler :p

So kira lagik cukup tak sebab tu semua dah tolak lagik
10% so last last aku nak try eyeliner yang jenis liquid so
kira kira ada lagik satu item boleh beli

So kesudahan ku pilih eyeliner pencil senang
actually 2 eyeliner pencil satu tu rm19.90
hope best macam MAC

Eyeliner aku bikin pasal
suddenly bila apply kat mata tak boleh
and tak pekat macam selalu perghhh bikin marah seyy
padahal aku baru bukak sephora punya eyeliner
sekali non hado tak berhasil benci taw...!!!!

Ke sebab proses pindah yang membuatkan eyeliner
aku jadi macam hareeemmmmm berperangai...!!
tak apa la disebabkan itu aku nekad beli baru
supaya aku sendiri tak sakit hati simple....

Tetiba rasa macam tak sabar plak nak try masukkan
muat or not hikhikhik
risaukan bb cream takut jek tak lepas masuk
haishhh jumpa yang cute ada jek la macam macam
terasa seperti auwww so cute gitukkk

Tak sabar nak pakai tapi tak sure
nak pergi mana nak pakai hurmmm still no idea
hope sempat la merasa untuk pakai ehh ayat dah kenapa....

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!