♥ Bau Bauan ♥


Malam malam baru terkedek kedek nak post entry
tak apa la tengah rajin so malam nie tak ada edisi scary :p
tapi nak buat edisi bau bauan hehehhe

Aku suka bau febreze sangat sedap and segar bugar
dulu dulu masa nak raya aku tak suruh bibik bibik tukarkan
coz aku nak buat sendiri kekonon nak buat aroma wangiiiii

Sangat segar lepas spray then pasang cadar
bukan hanya tilam malah dengan bantal bantal aku spray
banyak banyak bila baring jek menusuk nusuk ke hidung
bau aroma febreze tidur pon best jek wangiiiiiii

Disebabkan tadi tak pepasal air coke tumpah atas katil
so kalau tak tukar harus ler kang kalau semut berkampung
ada kang tak pepasal bengkak hasil gigitan semut semut :p

Boleh plak belom restock ferbreze
dah hilang bau favorite ku di atas tilam and bantal jadi nak
atau tidak aku terpaksa guna perfume white musk :p
dah tak pepasal semerbak bau ayyash siap cakap wanginya

Tapi tak best la bau perfume white musk
bau ferbreze gak sedap and syok macam aman damai gituk
lelagi sejak ada ambi pur makin syokkk la aku spray
bebanyak padahal ada jual pewangi tapi bau tu semua kuat
memang aku tak kan use ler :p kang tak pepasal
pening kepala bau bauan yang terlalu kuat

Best kan katil kalau tukar cadar then spray wangi wangian
rasa macam tak nak bangun jek nak baring duduk atas katil
lelagi bau bauan yang sangat tenang dan besttt
lagik la rasa seperti dalam dunia ciptaan ku huhuhuhu

Lepas nie nak carik bau bauan vanilla lavendar la
bagi aku tu bauan yang sangat sangat soft and tenang
tapi aku tak nak bau yang kuat sakir kepala
cukup la sekadar soft tapi bestt ^_^

- Posted using BlogPress from Amoi Farah iPad

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!