♥ Welcome 2♥14 ♥

 

Welcome 2014 ke dalam hidup ku,
bermulanya tahun yang baru adakah akan terjadi bermulanya
sebuah kehidupan yang baru...???
entah la mungkin akan terjadi mungkin tidak...!!!
hope mungkin akan terjadi lah wink wink

Tahun nie aku harap sangat aku dapat lupakan semua
kisah kisah 2013 pergi la terbang la jauhhhh daripada kami
pergi lah aku tidak rela andai ianya masih dekat dengan ku

New Year New Life~ Syokkk ooo pepatah ini
aku rasa macam aku boleh buat demikian
akan ku cuba hope tercapai la niat

Hari nie bermulanya lembaran kosong
akan ku coretkan segala coretan yang terindah 
penuh dengan segala kenangan yang terindah sahaja
malah segala duka tidak sama sekali menghampiri

Aku pon ingin bahagia walau tak bersama mereka
yeahhhh kini masa untuk bangkit
tinggal kan mereka mereka yang seperti anai anai jahat
satu hari nanti pasti Allah akan memberi balasan
bebas bebas daripada anai anai jahat

Kita pon boleh bahagia
kita also boleh gembira
tanpa mereka kita masih boleh berhuha huha lagik
huhuhuhu 

So kita bukak lembaran baru kita tutup lembaran lama
tapi selepas aku tutup aku nak pi bakar sat lembaran lama
lepas dah bakar aku nak buang abu abu debu bakaran tu
ke dalam lautan biar ianya di hanyutkan air
sebegituk jugak segala duka ku di hanyutkan air jauhhhhhh

Welcome 2♥14 semoga tahun nie lebih mantap lebih gembira
lebih happy lebih bahagia lebih senyuman daripada air mata

2♥14, tahun nie aku tak de terfikir lagik nak cari partner hidup
nanti nanti la semuanya aku serahkan pada Allah sahaja

Selamat Datang 2♥14........

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!