♥ BFF Engagement ♥

 

Hari nie tarikh bermakna buat sahabat sejati ku
hari nie sahabat sejati ku sudah pon mengikat tali pertunangan
semoga bahagia hingga ke akhir hayat Amin

Alhamdulilah makeup ku sempurna tidak mencacatkan langsung
lega sangat hati takut takut jadi hancur jek
tu pon aku asyik tanya kakak Fad okey ke tak 
mintak dia tolong comment kan huhuhu nebesss

Fad betol kan aku kata kau dulu akan kahwin 
betol kan now kau dah jadi tunang orang
aku happy sangattt sangatttt 

 

Aku nie suka betol amek gambar tangan yang dah bersarung cincin
tak tahu pasal pa maybe senang nak masukkan dalam blog kot
kekonon misteri la sangat empunya diri gitukkkk

Settle semuanya kan now kau dah boleh tarik napas lega
walau pada mulanya aku yang over nebes 
al maklum BFF ku nak bertunang hehehehe

Yang kelakarnya majlis dah bermula
tapi aku masih terkial kial touch up make up and pakaikan selendang
dah terlambat Fad pergi amek cake so lambat la bermula
sesi makeup

Dah tadi terpegang tittle "Mak Andam" hohoho
mak andam lah sangat makeup pon biasa biasa tak meletop
tapi asalkan empunya diri suka and orang lain tengok cantik 

Yang bestnya Fad dah di suruh keluar ke hadapan
aku dengan kakak fad and friend duk dalam bilik
tak teman langsung minah tu keluar
lagi pulak aku sendiri blur nak ikut or not
so amek keputusan tak payah lah ikut

Fad siap cakap siapa nak teman dia hehehehehe
aku bab bab ginik manalah tahu wa belom bertunang beb
so ikut jek la apa yang orang orang tua suruh

Lepas settle sarung cincin kitaorang buli Fad suruh pose
aku suruh Fad pose gedik gedik hahahaha
saja jek then Fad kata segan dengan camera family tunang
so aku cakap dengan Fad better use phone sendiri
best apa pose pose sendiri

Semua siap suruh pose gedik gedik huhuhu
dah nama pon perempuan mesti la kan
tapi tak de la over sangat hohohoho

Aku pon tak lama kejap ajek
coz Ayyash dah nangis nak aku balik
lagi pon makeup dah selesai apa dah tak de apa-apa lagik
and majlis also dah selesai so cuma tinggal makan

Aku nie kalau kat rumah orang perut pandai behave
cuba kalau kat rumah asyik rasa lapar jek mana tak gemokkk
kebetulan memang tengah mood malas nak makan
sebab dalam hati risau pasal makeup ajek
tapi terpaksa control macho boleh gituk ayat macho :p
abis tak kan aku nak pakai ayat control cun plakk kan

 

Disebabkan oleh duduk dalam bilik Fad
masa nak balik salam mak Fad baru dapat snap gambar
hantaran pihak lelaki beri pihak perempuan
tak tahu kenapa rasa macam segan gituk nak keluar
anak dara la sangattt kan kekonon segan nak keluar 
ehhh kata "mak andam" so memang la duduk bilik :p

Aku pon tak sure sangat apa jek pihak lelaki beri
nie masa lalu snap sekali gus tak keypoh chi lala land :p
tapi asalkan semuanya dah settle 

Fad kata kalau boleh dia nak tunggu lama
aku usik tanya nebes ker tapi jawapannya tidak 
pulak orang lain kalau boleh nak cepatkan ajek majlis
si Fad boleh plak nak lambatkan majlis hohohoho

BFF ku dah jadi tunang orang
kakak Fad cakap lepas jek Fad tunang turn aku
aduhhhh aku belom ada calon nak tunang apanya
mana nak cari bakal calon imam :p
yang menerima keluarga ku dengan ikhlas ^_^

Tapi aku dah bagi taw Fad
semuanya aku serahkan pada Allah
malas nak fikir bab bab ginik kalau ada jodoh adalah :-)

Hari nie aku berjaya mencuba eyeliner yang baru beli
colornya pekat tak boleh blend banyak kali hampehhh
tapi walau berpeluh pon still tak comot okey la kot
yang lagik best aku pakai tudung miahahhahaha
mum cakap cantik aku pakai tudung *sebakkk*
mum kata kurang daddy tanggung dosa *lagik sebakk*

Snap gambar berdua giler giler :p
and aku dah change jadikan profile picture
sahabat sejati aku detik bermula perkenalan pada
darjah 4 sehingga kini kami masih bersama
di antara kami banyak persamaan so sangat ngammm

Fad moga bersahabatan kita kekal sampai akhir hayat
jangan sesekali kita putus sahabat walau apa jugak
dugaan mendatang 
tahniah Fad moga berkekalan hingga ke akad nikah ^_^

p/s: Contact lens stearing grey membuatkan mata aku
menjadi besar bukan besar macam big eyes tapi
mata terbeliak arghhhh benciiiiiiiiii

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!