♥ Bahagiamu Deritaku ♥



Aku tak tahu kenapa lagu nie sangat sangat melekat dalam kepala
bila bukak youtube mesti akan cari lagu nie dulu
dah puas berulang ulang kali dengar baru next lagu lain 

Lagu nie simple tapi makna nya sangat sangat mendalam
walau pon aku tak pernah rasa seperti lirik lagu nie
tapi entah la ianya sangat menusuk jiwa raga

Memang patut pon Hafiz menang lagu nie
before AJL pon lagu nie asyik di bukak kat radio
sampaikan aku sanggup edit untuk buat ringtone
walau pon no hotlink tu tak de sapa sapa yang kol :p

Kalau boleh aku tak nak hadapi situsi seperti lagu nie
hanya menjadi sahabat bukannya teman sehidup semati
satu yang agak sukar kan 


Ku dengar kau cinta sangat padanya
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu


Siksanya mengakui kau teman biasa
Terpaksa ku terima itu hakikatnya
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama


Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan


Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu


Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan


Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu, bersamamu


Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu


Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!