♥ Lip & Eye Remover ♥

 

Sengaja dok update time-time beginik :p
ari saturday lepas aku kembali menerjah Etude House
beli eye and lip remover kan ada buy 1 free 1

Nampak tak sample tu..??
frust okey masa aku buy langsung tak ada but bila sis beli ehh dapat
kocewa kocewa tapi aku mintak seketul from sis mujur dapat

Aku terpaksa beli spesis ginik adalah untuk lip
sejak sejak berlip tint and selalunya bila makan minum kunyah
akan hilang tapi bila pekat memang sampai balik pon tak hilang
lepas tu aku tak tahu how nak bersihkan sudahnya aku biarkan

Lama kelamaan bibir jadi kering and tak cute
so benda nie beli untuk bibir saja and extra for eye punya
walhal aku belom cuba lagik trial cinonet tu nanti nanti la aku try

Sis plak nak beli skin care
lepas dia pakai collagen moistfull aku terus dia nak beli
leceh katanya pakai share share sebab kena masuk bilik aku
macam la bilik aku kat tingkat 3 padahal sebelah menyebelah jek

So tanya nie tanya tu la
tetiba aku dok tanya sleeping pack tu untuk apa jek 
sekali jawapannya sangat sangat jeng jeng jeng

 

Ini adalah mask, di pakai seminggu cuma 2 kali saja
aku plak dari sejak beli every night pakai
pe hal orang tu tak bagi taw aku yang nie adalah mask
bukannya night cream *Nada Marah*

Kesan akibat pakai sleeping pack nie adalah
jerawat akan pup pap pup timbul dan jugak a bit oily
patut ler jerawat aku makin hari makin banyak
sampaikan aku terpaksa cari acne gel untuk settle kan
geyammmm geyammmm dah habis scar scar acne ada 

Bab oily plak aku rasa tak oily macam dulu
kalau dulu bila pakai bb cream kejap jek nampak kilat2
but now okey just perfect dari mula pakai sampai basuh muka

So now sleeping pack akan ku campak masuk ke dalam
basket mask so senang tak tercampur dengan skin care
and paling penting lapang sedikit :p

Silap hari bulan aku terpaksa cari another basket
untuk jadikan basket remover makeup hurmm
akan ku fikirkan nanti :p

Mujur hati tergerak bertanya so lepas nie
aku kena settle kan jerawat jerawat la jawabnya
kalau la aku tak bertanya pasti sampai sekarang
aku akan pakai waktu malam

Aku tak suka cream malam
leceh and sangat sangat menyusahkan hohoho
lepas nie will enjoy my toner dengan emulsion

xoxo
(12:22AM)

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!