♥ Holla Tumblr ♥

 

Holllaaa blog...!!!
ari nie create account tumblr plak
before nie ada dengar tapi malas nak mencuba
tapi today tercipta juaaa

Blog aku still active tidak akan sesekali deleted
sayang ooo setelah apa yang aku design no way untuk deleted
create tumblr pon untuk saja saja jek

Memula ingat nak try dayre tapi bila baca feed back
tak syok plak apa yang aku baca 
tup tup terfikir tumblr ehh macam bestt jek untuk try

Sengaja guna tagline tumblr sama dengan tagline blog
"My Sweet Life" kedua keduanya adalah jalan cerita yang sama
yang tu cuma post gambar saja yang nie more kepada jalan cerita
so tak ada apa-apa lain baik blog mahu pon tumblr ^_^

So tu jek nak bebel :p
lama aku tak buat entry kisah scary kan
ingat nak start balik malam nie tapi tengok la macam mana
nak kena search balik kisah kisah yang aku dah draft kan
tak ingat celah mana aku save huhuhu

Welcome tumblr.... Dalam seharian ku... :p 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!