♥ Seram: Kaki Berjuntai Berhayun ♥

 

Letak gambar nie tak de la rasa seram sangat 
coz gambar nie cute sangat
rasa macam nak geget geget ajek kuikuikui

Sunday lalu bulan 11 la *Kisah Lama*
kitaorang buat la bakar otak otak
kononnya teringat nak makan tapi nak bakar sendiri
macam aritu tapi just otak otak ajek no ayam no sausage

Kebetulan ayyash sleep awal disebabkan ayyash sleep awal
aku pon tak de la sebuk snap snap gambar sangat
takut ayyash bangun nangis ajek
so duduk jek dalam bilik temankan ayyash sambil sambil
search dekat google pasal handcream la pasal girl things la

Then bila dah dekat kol 9 lebih baru aku keluar tengok
lagi pula aku tengok ayyash dah lena sangat so tak risau la
keluar ajek aku just kacau kacau sambil ulang alik tengok
ayyash memula masa dok kipas kipas otak otak
sis macam semacam ajek tengok kat luar
pelik gak pe hal plak dengan sis selama nie okey jek

then dah settle bakar kemas segala bagai
time for makan.......
so aku memang selalu kat tepi suddenly sis bangun
nak change tempat katanya nampak
bila di tanya nampak benda putih terbangggggggggg

So bongkar la cerita rupanya dari masa bakar otak otak
benda tu ada kat situ malah lebih teruk
bibik nampak benda tu duduk atas dahan kayu
kaki dok berjuntai juntai berhayun hayun
ala kalau korang watch cerita hantu yang duduk bergoyang
kaki hah macam gituk la

Bibik kata baju dia besar makkk aiiiii siot ajekkk
katanya orang orang kata tu kuntilanak
walaweyyy kau buat apa ganggu kami wahai kuntilanak..???
terus malam tu bulu roma semua meremang

Mum plak if tidur sorang sementara daddy watch tv
kena kacau ketuk ketuk almari
aku plak dah biasa dengar terutama kalau solat
so dah tak hairan cehh cakap besar ekkkk

Now Alhamdulilah bebas dari gangguan
nie bofore bersihkan balik rumah
sebab tu now aku baru berani nak post kalau before bersih
takut kang dia tahu aku bebel pasal hal dia

Hope sampai bila bila la clear jangan ada lagi Amin
see kisah lama aku type now dah 2014 baru publish
padahal tu kisah tahun 2013 okey kalau tak silap
kisah nie terjadi semalam pada tarikh aku post kisah vaseline
see betapa berkurun abad draft jek ada publishnya tak jugak

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Farra said...

seram nye dah terbayang2 kaki dia berayun :S

Amoi Farah said...

Farra Kikibum: Kan sebab tu ingat ingat balik ngeri jek rasa

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!