♥ New Storage ♥

 

New makeup storage ^_^
memula ingat nak beli yang plastic drawer sekali semuanya ketot
mist i'm blooming tak muat hoccay so menjaja mencarik kat Haris
jumpa spesis ginik jek :(

Okey la as long as can use and senang nak capai tak de hal
disebabkan i'm blooming mist la aku terpaksa mencari storage baru
tool box makeup simpan stock kot hohohoho

Nie memang betol betol sendat and cannot menambah item
rasanya dah tak ada apa-apa nak di tambah kot coz semuanya
dah complete huhuhuhu

Nie pon tak tahu la berapa lama bertahan
hurmmm rega RM13.90 maybe kat daiso pon ada ginik kot
tapi tak ada sapa sapa nak drive ke sana ku tak tahu drive
so use jek la apa yang hada...

Tetiba rasa macam chantek plak hurmmm bila la dapat
sumbat mirror yang 2 effect tu terperap dalam almari
nak pasang pon tak terpasang pasang tak ada tempat nak letak
kalau letak tempat tinggi silap jatuh pecah 

Tool box makeup masih lagik nampak luas kan
nie nampak sangat sempit kan
aku dah try carik tool box makeup besar cikit
tapi tak ada yang aku beli tu jek paling besar
yang bertutup tak ada hurmmm

Brush tu nak kena tutup la kalau tak nanti habuk melekat
tak sure lagik nak tutup gunakan apa
untuk elakkan daripada segala jenis habuk melekat

Memula ingat nak beli bag *bag yang boleh masukkan dalam handbag*
so mana taw kalau pergi mana mana cuma angkut tu jek
tapi pinky macam mana plak rugi jek aku keluarkan duit RM88
semata mata nak dapatkan pinky taw

Ingat boleh masukkan yang mascara punya apa benda ntah tu
ohhh ya aku dah tahu nama benda alah tu 
namanya ialah mascara shield cuma aku belom gunakan lagik
nanti la one day aku nak try and aku nak sumbat masukkan
ke dalam new storage huhuhu

Tahu macam ginik punya sempit
aku amek color pink besar sedikit so maybe boleh menambah :p
tak apa la nie pon dah nice kang kalau besar besar space banyak
lepas tu semuanya huru hara bergerak sana sini
kalau sempit gerakkan tak banyak :p

Semalam lepas dah sumbat sana sini
dalam hati ku berkata ohhh mata plss cakap nice
cakap cantik berikan kata kata possitive
bukan negative huhuhu

Ingat nak put kat sebelah plug la senang nak capai
malas dah nak sumbat kat atas tapi tengok la nanti macam mana
kalau rajin aku ubah ler kalau malas aku biarkan ajek

Tengok ajek la tempoh berapa lama bertahan
jangan tergatai tangan pi beli color pink uder ler :p
atas alasan tak muat boleh gitukk 

Kenapa la drawer organizer tu tak ada jual kat sini
tak payah aku dok pening pening kepala mencari
benci betol la..... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!