♥ Etude House Eyeshadow ♥

 

Hari nie dapat rezeki extra Syukur Alhamdulilah
so aku pon nak mencuba eyeshadow etude house
nama eyeshadow nie Look At My Eyes
err ada kesilapan sedikit bukan look at my eyes tapi look at my eyes cafe
aku beli Banana Latte dengan Caramel Latte
masa tengok tutorial kat youtube pernah sorang use

Disebabkan masih ada lagik sales 3 item dapat 30%
so dapat la aku buy 2 eyeshadow and 1 brush
memula ingat nak buy yang satu rm19.90 
lepas buat kira kira lepas untuk buy 2 eyeshadow 

Tapi aku tak jadi buy yang rm19.90 aku beli yang satu rm21.90
weee amek color color biasa jek senang nak mix and match
malas nak beli yang ada color coz tak semua baju can use
kalau color nie semua baju can use

Brush tu plak RM19.90
rasa macam best hope best la :p
dah ada 2 brush etude house seyyy fuhhh Syukur Alhamdulilah
tapi nak kena fikir how nak letak elakkan daripada kena habuk :p

Corak eyeshadow nie love love so cute
kalau boleh before pakai nak snap gambar kang nanti hilang
plak shape love love tu hehehhehe

Mana nak sumbat ekk 3 ketol nie
jawabnya kena gak buat DIY
nanti la aku masih dalam proses mencari carik bahan
hope jumpa la :p

Next target ialah nak buy brush shower cleansing
satu tu rm52.00 so kumpul from now ^_^
hope tercapai la niat beli huhuhuhu

Makin bertambah tambah new item kan
memula ingat tak nak eyeshadow blusher bagai
sekarang tup tup dah mula beli eyeshadow
entah entah lepas nie buy blusher plak fuhhhh

Dari simple jangan terheavy sudah ler 
kang tak jadi tagline simple makeup hohohoho
tak sabar nak use eyeshadow look at my eyes
nak carik tutorial la motippp nak carikk
bukannya tak pandai use eyeshadow grrrrr

Mujur pergi today kalau pergi gak esok
tutup kalau tak silap la tadi tanya
aku pon dah macam lupa plak apa yang SA tu kata
coz terlebih fokus carik color yang nice hehehehhe 

Ehhh kalau nak color colourfull for eyeshadow
use jek heavy makeup so simple makeup use basic color
senang cerita color yang boleh match dengan semua baju
dah senang and simple jek

Apa guna aku dok bahagi bahagikan barang barang
makeup aku ke new tagline "Simple makeup" "Heavy makeup"
cuma now tempat rasanya boleh kot selit coz tak besar
just cinonet ajekkk...

Lupa plak nak type kali nie macam banyak sikit
free gift itu pon aku dok hint hint kalau tak
maybe tak akan kasi kot hohohoho
kali nie dapat milky you dengan scrub yeaaayyyyyyy shukerrr

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!