♥ Sedih Sangat ♥

 

Bila aku terbaca ayat nie hati aku terus berkaca kaca sebak
tak tahu kenapa terus terbayang mum daddy
sedih sangatt sangattt

Agaknya macam ginik la mum dengan daddy fikir
apabila aku mahu pon sis akan bernikah nanti
sebak sedih sangat sangat....

Tak sanggup nak tengok reaksi mum dengan daddy
bila seseorang datang melamar ku nanti
pasti air mata yang akan laju menitis....

Mum, Daddy adik akan sentiasa menjadi anak mum daddy
sentiasa akan menjadi little princess mum daddy ♥♥♥

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!