♥ Rentak Menanti ♥

 

Aiseyman boleh plak kat hujung tu pecah
tu kalau ganas sekali lagik memang habis atas tu pecah
keganasan apa kah nie...???

Beli tahun 2011 start jadi macam ginik tahun lepas 2013
bererti kat situ memang senang untuk pecah la agaknya la
huhuhu ada modal nak beli pendrive lain tak ekkk...???

Maybe kena tunggu habis pecah semua baru okey kot
hohoho pendrive nie pon dah ada trojan
dah try bersihkan tapi still ada sampai malas dah
biar lah janji tak effect kat lappy sudahhhh

Tak sure lah sampai bila pendrive nie bertahan
bila jadi ginik memang aku tak simpan apa-apa document
or gambar takut buatnya jahanam habis semua semua itu
huhuhu bertabah lah wahai pendrive :p

Memula macam retak then lelama pecah pulak
nie kat tepi tepi pon dah retak tunggu masa untuk pecah ajek
aku nie ganas sangat ke sampai semua benda asyik pecah
nak kata aku campak pendrive nie tak de la pulak
maybe sebab tak ada tutup kot sebab tu jadi gituk

Nanti dah habis jahanam semua baru beli baru la
nak cari macam girly punya pulak
nak try tengok selama mana boleh bertahan and tak rosak
al maklum terlebih ganazzzz

Tapi aku suka bentuk yang unique 
nak mencari payah lah pulak huwawawa
ada pon takut gak cepat rosak

Nie pon aku tak sure berapa dekad and abad lagik
boleh bertahan takut takut tak boleh nak bertahan lama
ajek hohohohoho......

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!