♥ Haul Again ♥

 

Aku terjah lagik Etude House
aduhhhaaaiiii pantang ada extra duit asyik nak shoppinggg jek
sabo ajek la :p 

Kali nie aku terjah ke Etude House KSL
wawawa so kali nie dapat trial kit wonder pore hoyeeeee
aritu tak dapat pong frust la jugak
and paling penting 2 bag pouch pink and 2 mascara apa ntah

Memula ingat nak buy lipstick sekali color tak de yang sesuai
cissss so pening nak beli apa ekkkkk
ingat nak try wonder pore tapi macam rugi la pulak coz 
kalau ada buy 1 free 1 wonder pore include

So aku pon nak cuba la I'm Blooming
kata SA tu untuk before and after makeup
kira kasi segar la...
bila aku try spray kat tissue baunya seakan akan MAC
aku panggil MAC punya spray tu for makeup kekal lama
tapi ianya bukan sekadar untuk kasi freshhh la gitukkkk

Then aku buy remover mascara
akhirnya aku buy gak walau aku tahu yang tu boleh buy
time buy 1 free 1 arghhhh *menyesal plak time type nie*

Eyeliner is bestttt amek beli sekali 2 ketol
satu jek aku punya lagik satu not mine....!!
aku suka bangettt dengan eyeliner nie
ianya sama seperti MAC syok tak comot 

So tu lah hasil semalam aku menghabiskan duit
nanti lepas tu bising kata tak cukup nak nie la itu la
bila ada duit asyikkk borosss ajekkkkk :p

Bye(>‿♥)

2 Serius Talk:

Mysara Ab Rahman said...

ish..mai pn suke beli bnda2 mcm ni

Amoi Farah said...

Mysara Ab Rahman: Macam tak pernah puas je nak shopping benda-benda gini

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!