♥ DIY: Glitter Glitter ♥

 

Semalam petang makan roti bakar dengan peanut butter
bila peanut butter dah habis aku pon belek belek bottle
lepas tu tangan laju ajek mengopek label kat bottle tu

Sepatutnya gunakan mod podge
tapi kat johor nie aku pon tak pasti kat mana boleh cari mod podge
so aku just gunakan gam nie ajek la as long as melekat okey la
gunakan apa yang ada daripada nak mencari alahaiiiii

Pada mulanya aku tuang kat dalam bottle tu
lepas tu baru la ratakan seluruh tempat bottle huhuhu
settle ratakan baru aku tabur glitter glitter dalam bottle

Bila glitter dah rata ke semua bahagian and hasil tengok
okey baru masukkan balik lebihan lebihan glitter ke dalam
bottle glitter hoyeeee

Tapikan aku buat tak sempurna la so comot taw :(
tak apa la next time i will make sure tak comot
paling penting dah tak nak gunakan lagik gam yellow tu
aku nak use mod podge.....

Amaran: Ianya sangat sangat comot dan tidak lawa *nangis*

 

Seperti ku katakan tadi ianya sangatttttt comot dan tidak lawa
tapi okey la pada pandangan mata ku sob sob sob *lap air mata*
aku tak berapa nak pandai adjust part atas hohohoho
so aku biarkan tak letak bekas bekas glitter berlebihan

Kalau tengok kat google lagik syok cara buat
tapi aku tak banyak alatan 
malah yang paling best ada glitter glow in dark perhhhhh
kalau la dapat kat Malaysia kan bestttt

Kalau glow in dark cantik lelagi malam
haishhh kalau tengok lebih lebih tak dapat nak menahan keinginan
untuk memilikinya sob sob sob

Aku ingat nak put riben tapi macam tak payah lah
bukannya tahu ikat sangat kalau ala kadar okey la 
bagi ku untuk permulaan cantik di mata sudah lah
nanti dah terlebih pandai buat cantik di mata orang pulak :p

Nak tahu tak apa yang aku sumbat dalam tu...???

♥♥♥♥
♥♥

 
*Kecomotan sangat terserlah sob sob*

Boleh letak 4 jenis ajek 3 liptint 1 lipgloss
okey lah dari langsung tak ada tempat
dalam masa yang sama tak de la risau kot kot terbalik ke
memandangkan aku nie super duper ganassss

Now aku dah masukkan ke dalam tool box makeup
senang dah ada part part masing masing kat dalam tool box makeup
and tak ganggu antara penghuni penghuni tool box makeup
yang palinggggg penting senang nak capai and gapai

Aku nie jenis malas nak turunkan so meraba la mencari
apa yang aku capai rasa macam bulat bulat terus keluarkan
sekali bukannya amek liptint tapi teramek mascara
keji betol la :(

Lepas nie nak try DIY lagik and lagik
cuma belom terfikir next nak use bahan apa pulak
tapi tengah aimmmm nak buat something cuma
tak sure jek benda tu ada jual ke tak huhuhu
hope ada la jual kan kan kan

Bila la johor nie setiap mall ada kedai craft
yang jual mod podge, polymer clay, tape colorfull
senang cerita bahan bahan buat art...
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!