♥ 1 Tahun ♥


Alhamdulilah genap setahun sudah blog poyo aku nie.. *smile*
2 blog before this hancur lebur begitu saja maybe kalau aku still simpan
dah banyak benda aku coretkan tu la sengal betul la aku nie
tak mengapa lupakan semua itu and blog nie tidak akan sesekali aku
hapuskan walau pelbagai onak dan ranjau menimpa cehh ayat tak
boleh blah siottt dah lama aku tak edit bermacam-macam benda kalau
dulu rajin sangat macam-macam aku try tapi sekarang nie makin malas
and dah banyak benda aku lupa kan best kalau boleh kembali ke zaman itu
and hari nie dah masuk month baru tidak ada apa-apa yang boleh untuk
masih mengharap...secara jujur harapan aku sudah berkecaii hancurr

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!