♥ Ikut Mood ♥

Aku nie ikut mood kalau rajin selalunya aku akan use BB cream kalau lagik
terlebih rajin siap berlens lagik kalau malas memang just pakai bedak yayaz
jek simple dan ringkas walau kekadang nak rasa rajin bermake up berlens
tapi tetap tak jadi jugak entah la kalau buat pon maybe sehari dua saja
lepas tu bye bye tak akan buat lagik dasar pemalas sungguh...!!!
aritu aku terbekenan dengan freshkon mosaic color velvet blue cun
sangat 3 kotak rm130 alahaiii aku kena use 4 kotak ye la dua2 mata
tak boleh nak use satu kotak kena beli dua kotak untuk sepasang mata
pakai dalam erti kata mudah power mata kiri dan kanan tak sama so
nak tak nak kena beli 2 box untuk sepasang stress
then tanya rega satu rm55 dalam pale otak dok berkira-kira fikir
boleh guna 1 bulan saja see kalau dulu 3 bulan tapi otak aku dah fikir
ala aku tak selalu guna so dalam 3 bulan pon okey apa tapi tak boleh nak
selalu karang kena marah plak so kalau nak kena tempah dalam seminggu
lepas tu hari semalam rabu kan pergi amek lens colourvue tempah minggu
lepas dia kata hari friday baru siap then masa hari selasa dia call bagitaw
dah siap so pergi la ingat raya nak use yang star tu tapi aritu dah pakai
entah kenapa mata tak selesa sakit bila berkelip memang lens colourvue
agak keras berbanding freshkon dengan freshlook tapi bila sakit tu
takut plak nak guna nie nak try sekali lagik harap-harap tak sakit la
then tanya la kat kedai A-Look pasal lens mosaic dia jual rm75 kalau
tak silap lagik hancur berderai impian aku untuk memilikinya
tak mengapa la colourvue nie lagikkk mahal dari freshkon kalau dulu
cepat nampak dapat ler nie dah lambat tak pe next year la ehh :p
sekarang nie dah banyak jenama lens yang dah mula keluarkan
color pink ek eiii suker gilerr sangat-sangatt ingat lagik raya tahun
lepas bila nampak ada lens pink merapu pi kedai optical untuk tanya
siap frust lagik coz tak de *actually ada tapi yang kosong la*
kesudahannya use freshlook grey apa ntah ehh tahun nie grey lagik
evening grey dari colourvue tahun depan silap hari bulan pon grey :p
tadi aku suka kalau color grey macam sesuai aje dekat mata aku :p
hah dah ingat raya tahun lepas sterling grey raya tahun nie evening grey
dah dah tak payah nak banyak membebel masa beli aritu tak fikir
actually tak terfikir bila aku type kat sini baru perasan lupa sudahhh
tapi harap sangat ianya sangat-sangat selesa and boleh di pakai
dari pagi hingga ke tengah malam *gila over*
sis beli yang toric ke apa dah lupa berserta dengan silau tapi cuma satu
color aku suker bercolor-color tak kesah la tak de silau atau tak boleh
drive rasanya maybe satu hari aku kena standby case lens with solution
berserta spek dah le aku nie pemalas nak bawak bag kalau boleh sumbat
semuanya nak sumbat poket seluar buruk kan perangai...??
bila la ulser nie nak hilang nak makan susah *hah yang nie aku suker*
nak cakap pon rasa macam malas jek nak bukak mulut bukan apa
nak tahan sakit dah tak pepasal semua ingat aku nie tengah moody mood
mentang-mentang "BFF" datang tak bermakna moody moody itu ya
actually sakit tu yang malas jek nak bukak mulut sob sob sob
nie kalau kena garam ke bonjela ke apa-apa la confirm tergolek-golek
nak menahan sakit sob sob sob :(

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!