♥ Hati Tak Tenang ♥


Aku sedang membuat kesalahan yang sangat sangat membuatkan hati aku tidak 
tenang aduhaiii macam mana nak aku terangkan perkara yang sebenar bukan 
niat aku nak menipu tapi aku malas nak dengar bebelan yang akan tidak berhenti 
bukan niat aku nak jadik derhaka coz menipu tapi entah la walau aku tahu apa 
yang di bebelan itu ada benarnya tapi diri aku sendiri pon tak reti nak arghhhh 
susahnya nak cakap nak terangkan disebabkan oleh menipu ini la yang buatkan
hati aku rasa tak tenang risau memikirkannya ada few reason kenapa terpaksa
menipu tak pe la nanti tanya mum apa cara nak bagi tahu perkara yang sebenar
yes phone yang aku beli itu kepunyaan aku bukannya orang lain :(
nie yang dok fikir nak karang ayat apa untuk jelaskan kat daddy uwaaaa
feel tak tenang tu still ada lagi dah tak pasal-pasal buat dosa lagik cehh hampeh
tak mengapa la tak salahkan if aku perbetulkan semula kenyataan yang sebenar
harap dapat di terima pakai la so terpaksa la tadah telinga kena dengar bebelan
sob sob sob iphone aku hang aduhaiii kenapa la plak tetiba macam nak putus
jantung dah la hang lepas tu tekan apa-apa pon no respond nasib baik tak
de niat mau campak jek kenapa time-time begini mesti nak buat hal aduhaiii
cukup-cukup ler jangan nak buat jantung aku macam nak putus ehhhh
sebab tu tangan gatai pi beli phone lain :p actually now aku tengah carik
phone kalau di campak pon boleh rilex tanpa risau kuikuikui dah penat dohhh
nak jaga phone macam nyawa sendiri fenaaattt lelagi punya la risau kalau jatuh
coiii ahhhh cukup la sekali jatuh pasal aku tersepak wayar charger kan dah kata
aku nie spesis ganas so kalau tengah online selalu wayar berselerak di kaki tu
yang tersilap step sekali tersepak fuhhhh nak melalak time tu mujur tak terjadi
apa-apa tapi boleh plak tetiba hang hampehhh.....
plsss la phone jangan buat jantung aku berhenti berdetak boleh tak....!!!!
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!