♥ Pink Ohhh Pink ♥


Iskk kenapa la ada phone berwarna pink ini boleh keluar dikala
tengah poket tak berapa nak lebat....???
dah la cun *ehh bukan semua phone pink kau kata cun ker*
boleh tergodassss seeyyy nie yang rasa macam nak rendam dalam
kolam nie supaya tidak sesekali tergodasss sob sob sob
why samsung u buat color pink...??? why iphone tak buat begini and why
blackberry tak buat seperti ini haishhh stress stress nie kasi hentak
hentak kat dinding sebelah saja je nak mengodas aku dah ler aku nie
pantang nampak pink mesti rasa bervunga-vunga berlep lep lagik
harus ler kejap lagik berangan-angan hendak memilikinya setelah iphone
ku bikin hal tetiba hang eii geyam geyam sabo sabo sabo

psst bila la ulser nie nak hilang rasa mulut nie sangat ketidak selesaan
nak kumur garam aku nie hati kecut takut pedihhh nak mencari bonjela
tak de stok nanti la satu hari nanti aku story panjang kisah 2010
iaitu kesah ulser di bulan ramadhan yang penuh tragisss :(

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!