♥ Ini Tidakk Adilll ♥


Ini tidak adil tidak adil bagi ku....sob sob sob
perghh untung bebudak zaman sekarang nie kan kerajan akan beri kebenaran
untuk bawa handphone pergi sekolah kenapa la masa zaman aku belajar dulu
kerajaan tak beri kelongaran seperti itu...?????? frust nie frust sob sob sob
kepada cikgu or ex cikgu SMK Taman Molek di sini saya ingin mengaku yang
dulu saya pernah seludup bawak handphone pergi sekolah maafkan la ehh :p
lepas seminggu dapat phone masa tu aku form 2 tahun 2004 family aku kata
senang kalau bawa kalau ada apa-apa hal lama jugak la aku seludup phone
tu masa hari pertama bawa still takut-takut pak tam kata silent kan tapi aku
takut so off kan phone lama then esok lusa tu baru silentkan kira lama gak la
aku bawak memang cikgu-cikgu semua tak perasan aku letak phone tu dalam
purse aku masa tu phone tu just nice kat purse sedang-sedang kira kalau bukak
purse memang tak nampak la ada phone kat situ :p
lama jugak sampai la satu saat pak tam datang amek aku lambat so aku kuarkan
phone n call so ada budak nampak start dari hari itu aku skip skip bawak
Alhamdulilah tak pernah kantoi :p
tapi ada hari yang aku bawak semuanya aku skip skip and lakukan hingga tidak
sama sekali terkantoi hoyeee bangga nie bangga :p
masa form 4 2006 masa bawak phone sempat dalam class tak de cikgu call mum
kat umah kekekkeke tapi memang tak kantoi la siap nyanyi bukak mp3
perghhh vangga gilakk ahhh coz tak kantoi
yang paling best masa exam SPM 2007 masa tu kertas tassawuf islam paper 1
aku masa SPM memang bawak phone simpan dalam poket memang tak kasi
kat cikgu yang jaga so habis exam memang aku akan call mum so masa tu aku
pon kuarkan la masa keluarkan tu aku tak perasan cikgu yang jaga tu sedang
perhatikan bila terperasan aku rasa la dia seolah-olah sedang bergerak-gerak
mulut berkata-kata masa tu aku pon dah tergamam seketika alamakk kantoii
masa tu aku pakai phone LG Chocolate yang color pink tu 
so actually memang rasa sangattt sangatttt tidak adil la kenapa dari dulu
kerajaan beri kelonggaran bawak phone haishhhh kan best kalau dulu dapat
bawak menyesal plak dulu selalu skip isk kalau kena rampas kena tunggu setahun
oo sanggaaattt sangggaaattt stresss okeyy
aku pon dah tak tahu nak merepek ape sudah la stop la karang makin lama
makin merepek plakk ehh aku mau cari caller ringtone digi ahh ingat nak letak
agak-agak monthly berapa kena tolak ekk kalau rm2 okey la besttt so kira total
rm25 + rm2= rm 27 fuhhhhh total rm30 untuk top up sebulan mampuiiiii
ehhh aku dah beli top up rm30 fengsaannnnnn......

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!