♥ Salah Masuk Toilet ♥


Salam korang pernah tak alami situasi yang memalukan seperti tersalah
masuk toilet...???
aku pernah acap kali jugak terjadi nie semalam peristiwa itu berulang
lagik apa la nasib ceritanya begini semalam berbuka kat sepital
then dah makan kenyang semua nak cuci tangan nampak toilet main
terus masuk tak tengok sign langsung then dah cuci tangan masa
nak amek tissue baru perasan ehh sejak bila toilet pompuan ada tempat
untuk kalau weewee berdiri lepas tu siap ada kata-kata yang agak errr
lepas tu tengok betol-betol Ya Allah aku termasuk toilet lelaki mujur la
tak de orang cepat-cepat aku kuar ada uncle kat luar tu kerut-kerut
tengok aku kuar dari toilet lelaki aduhaiiii mujur tak de orang kalau
ada confirm aku lagikkk malu giler buatnya masuk time tu ada orang
tengok weewee mana aku nak sembunyi aduhaiii malu siottt
dulu pernah gak kat jusco nak weewee sangat-sangat kira dah kat hujung la
kelam kabut masuk toilet tanpa tengok sign sekali dah selesaikan kuar
baru perasan alamakk toilet lelaki aduhaiii tapi mujur la tak de orang
kalau tak sure trauma aku seyyy tu la lain kali tengok betol-betol jangan
main redah masuk hurmmm macam mana aku boleh tak perasan...!!!!!
bengang plus campur malu siot aduhaiiii confirm sampai bila-bila kena
kutuk...
aritu pon gituk nak termasuk toilet lelaki nasib baik tengok kalau main
redah jek masuk confirm malu aku rasakan kena asingkan la toilet
pompuan dengan lelaki sebab aku nie asyik nak masuk toilet lelaki jek
walaupon orang lain kata eley nak buat apa asing kan jauh-jauh dah
tentu-tentu boleh tengok aku nie jek sengal tak tengok huhuhuhu
padahal kat jusco tu siap ada bezanya color lagik girl pink boy blue
tapi aku nie jek yang bengong tak tengok betol-betol tu la silap aku
so lepas nie nak kena berjaga-jaga betol-betol tak kisah la kat mana
supaya tidak tersilap masuk toilet lagik hurmmm
psst tengah search kat google cara-cara nak bake rainbow cake ingat
nak try belajar buat la takut tak jadi satu hal and selagi nenek still
kat sepital risau plakk nenek cepat la kuar sepital...Amin
 
Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!