♥ Celebrate Birthday Mum ♥

 

 

 








Celebrate birthday mum esok pose hari nie birthday mum hehehhehe
happy birthday to mum happy birthday to mum happy birthday to mum
untuk mum yang tercinta happy birthday panjang umur murah rezeki
adik sayang mum sangat-sangat hanya mum seorang saja mum adik
di dunia & di akhirat...walau adik banyak buat salah pada mum walau
adik selalu menyakitkan hati mum..mum tetap sayang adik...
mum adik bangga mum menjadi mum adik dan adik bersyukur pada Allah
kerana kurniakan mum menjadi mum adik....
mum sayang mum ketat-ketat muahhhh kat mum 
*suka cium mum buat mum rimas*


birthday cake mum disebabkan perut full habis so tak makan cake lagik
cake chocolate ehhh esok pose karang tetiba teringat nak makan haishh
kalau kena macam gituk memang menyakitkan hati sob sob sob
aku belom belikan present untuk mum lagik tak tahu nak belikan apa
so hanya doa saja la yang menjadi present untuk mum
moga mum tetap sabar melayan karenah nakal aku sampai bila-bila

*** Adik adalah panggilan diri aku pada keluarga***

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!