♥ BroadBand Yang Hampehh ♥


Kiur kan boadband sekarang pon ada orang jual case dia nie aku rembat
gambar kat google and malas plak nak link sekali url blog orang yang
buat nie tak apa la kan dah bagi taw aku amek kat mana semua
dulu aku pernah guna maxis broadband mula-mula pakai okey laju
bila masuk bulan ke 3 ke atas mula buat perangai bayangkan kat bilik
langsung tak ada signal nak loading pesbok punya la slow haishhh sakit jek
hati time tu sampai kan kena pergi maxis centre berkali-kali coz memang
langsung tak boleh loading graf pon langsung tak naik perghhhh menyirap jek
bila pergi centre okey balik rumah start balik masalah sama sampaikan
dah nekad habis la nak tutup broadband pakai balik streamyx tapi satu
kelebihan broadband nie boleh di angkut ke mana saja pergi hah itu yang
bagus nya angkut broadband angkut lappy tapi masa tu aku just bawak
sim ajek masukkan dalam phone sis yang angkut lappy sekali besttt ooo
itu jek la yang bestnya tapi banyak yang tak bestnya hurmmmm
padahalkan aku amek yang paling besarnya itu pon hampehhh perghhh
sampai sekarang aku tak boleh nak lupa terpaksa banned broadband kekeke
ye la bayar bulan-bulan rm200 tapi nak guna lemb sangat itu yang menyampahh
tapikan kemunculan prepaid broadband nie sangattt sangattt besttt coz aku
pernah use digi prepaid tenet so sehari tolak rm2 unlimited so sangattt bestt
tapi bila digi dah naikkan itu yang macam euwww gerammmm jekkkk
okey la digi tu tak menyakitkan hati dulu cuma guna kalau pergi jalan jek
so memang asyik terlepas nak top up so kira burn la makin lama dah makin
malas nak kena asyik ingat ingat dan ingat lagi pon sekarang dua2 phone
boleh access tenet so tak payah nak mencuba lagik prepaid internet
walau pon bestt tapi nak kena ingat tarikh expired tu la yang paling malas
tapikan aku paling suka digi internet prepaid bestt sangattt guna masa
pergi kursus tahun lepas siap boleh berwebcam dengan sis kat dalam hotel
kekekeke mana la tahu satu hari nanti tetiba terfikir mau beli prepaid tenet
ke mana taw kot-kot idea menggila datang kembali ke tapi untuk tutup
streamyx no wayy tidak akan sesekali lakukan nya lagi sekarang yayaz
pagi-pagi bangun tidur cari ipad nak tengok youtube sampai ler ke malam
nak tidur pon nak kena ada ipad kira ipad nie dah jadi macam bantal buchuk
tak jumpa ipad yayaz akan cari iphone aku tu jek la kerja dak kenit
actually banyak membebelkan tapi itu la banyak buruk baiknya tapi kena
aku guna banyak buruknya sedangkan tengok orang lain use okey jek
sob sob sob yang paling aku frust masa tu ialah nak bukak farm ville berjam
jam lepas tu aku dah harvest sekali bukak tanaman aku mati sedihhhhh
lepas tu asyik kuar mesej kata dah sampai speed limit itu jek padahal
bila pergi centre check belum habis pon guna eiii mencikkkk mencikkkkkkk
ehh aritu aku jumpa kedai popmyberry kat johor yess still ada lagik
hari apa ehh nak pergi aduhaiii dengan nenek masih kat sepital macam mana
nak pergi tapi kena jugak pergi mencari case bb untuk raye wweeeee
hari nie mau buka makan apa ye??? dah ler mum masih kat hospital
teman nenek pagi tadi kol 3 pagi hantar baju mum ke sepital sampai jek
rumah kol 4 lebih terus sahur lepas sahur baru tidur hurmmmm selagi
nenek kat sepital selagi itu la risau ajek hati Ya Allah sembuhkan la nenek
moga nenek cepat kuar sepital Amin..
sempat amek gambar roti kaya dengan air mineral post kat fesbok kekonon
sahur mum tak ada padahal selalu sahur just minum milo jek itu namanya
gedikkkk gilerrrrrr........

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!