♥ Salah Nombo ♥


Haishhh memekak saja phone aku berbunyi ingatkan sapa la call rupanya
nombo yang tidak dikenali 2 kali plak tu aku buat donno ajek la habis
dah tak kenal malas nak jawab...!!!
sekali lepas 2 kali call tetiba dia sms tanya bape hari balik raya ganu plak tu
ehh haloo bila masa aku ada kampung kat ganu...???
tiap-tiap tahun wa tatap beraya kat johor n singapore dari wa dalam perut
sampai la sekarang and mungkin sampai bila-bila nak gelak la jugak dapat
sms macam gini baru 10 hari pose dah dok tanya berapa lama balik raya
sabo ajek la nasib baik orang nie tak de call n sms lagik kalau call lagik
aku suruh ajek la mana-mana suara lelaki dalam family aku mengaku tu
nombo dia haishhh celcom before i guna no nie ada sapa lagik yang guna ehh??
mana taw orang yang sms nie cari owner yang lama ker...!!!
alahaiii sabar saja la ehhh jap jek kan dah pose ke 10 so bererti lagik 5 hari
dah masuk 15 pose a.k.a. pertengahan pose weee...!!!!
sis kata ada radio dah start bukak lagu raya ye ke?? radio apa yekk
kejap saja dah 10 pose aku lagik best masa saturday baru-baru nie siap cakap
dengan sis yang kita nie semua dah 2 weeks berpose padahal baru seminggu kekeke
over kan...!!!! 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!