♥ Buat Seperti Ini ♥


Kan best kalau boleh buat bb aku jadik seperti ini tapi aku tak nak la blink2 tu
aku nie kan jenis ganas so karang tercabut batu blink blink tu aku jugak yang
stress kan best kalau aku boleh change housing white ke pink and buat LED
keypad rainbow perghhh syokkk habis tanpa fikir ianya akan menjejaskan
warranty tadi aku try search pasal popmyberry tu katanya berdekatan dengan
tune hotel tapi area danga bay means kedai-kedai kat bangunan lagi satu tu
kot arghhhh nak mintak sapa boleh tolong drive ke situ ek...???
nak sangattt sangatttt pergi dah ler geram tengok case 9900 yang cun cun
pssttt mata ku masih lagik menjeling-jeling torch putihhhhh sambil berkata
arghhh torch why u so cute so ensemmmm walaupon kenyataannya tak akan
mungkin memilikinya ye lah dah ada bold nak buat apa beli lagi pon dah tak
ada torch putih semua hitam sejak-sejak dua menjak nie aku suka phone
putih berbanding hitam kalau iphone keluar pink memang aku akan beli :p
blackberry nie boleh tapi kena tukar housing la tapi bila fikir warranty
rasa macam sila batalkan niat anda itu ye....!!!
disebabkan tak ada kerja aku pon change wallpaper gambar aku dengan
fahrin kekeke lepas tu babam dengan didi dok kutuk kata photoshop
ehh hellooo punya la payah aku mau jumpa itu mahluk korang boleh kata
begitu kecikkkk jantung majukkk ahhhh.....*mood majuk :p*
aku sendiri pon dok pening nak use wallpaper aku dah ler banyak yang tak
bersesuai dengan jiwa so bila pakai rasa macam ehh best jugakk ekkk
nampak ler muka tembam aku yang sedia bam bam itu kekekeke
aku ingat ada theme tapi tak ada la plak tak pe la iphone pon mana ada
theme okey jek use wallpaper tapi apa yang perasan perbezaan dari segi
3G dengan wifi ialah kita mulakan iphone kalau buka 3G battery macam air
laju ajek kalau wifi 2 or 3 hari baru charge (kalau tak bukak fb or main game)
sebab tu iphone aku jarang on 3G kalau keluar saja baru aku bukak itu pon
kekadang la kalau rajin manakala blackberry plak bila on 3G dengan wifi
perghhh battery tak boleh nak save kalau cuma 3G je dapat la save sehari tak
charge itu pon jika tak main bbm...kekadang iphone 2 or 3 hari tak charge pon
still okey tapi bb susah cikit kekadang kena charge 2 or 3 kali dalam sehari
sebab menggunakan tanpa henti geeee masa pi kl aritu nasib baik la battery
boleh tahan satu hari walau main check in kat fesbok and esoknya pon still
ada lagik cikit ngeh ngeh tapi okey la tu sebab aku nie pemalas nak charger
phone selalu suker biarkan battery phone nazakkk psst jangan amalkan
selalu lama-lama jahanam battery phone karang satu kerja lagik payahhh 
kat mana boleh dapatkan case nie..??? *tak mo beli on9 lecehhhhh*



cute kan stress jek tengok dah ler i nie feminat fanatik hello kitty grrr
tapi semuanya beli on9 ayooo lecehh la dah ler tak reti nak bank in duit
tu pon nak kena tanya sis berkali-kali tahu ke tahu ke bank in duit sampai
orang tu naik menyampahh meluat dengar hurmmm entahhh la
tak pe nanti nak try pergi ke popmyberry tu harap jumpa yang okey
sedikit la untuk digunakan bulan depan weee kalau dapat yang kiut kiut
lagik shukerr rasa macam nak lompat-lompat ajekkk :p
aku ingat nak beli yang ada tanduk tu la then bb dgn iphone use case ada
tanduk a.k.a. devil and kena pastikan color sama baru cunn habisss
pssst aku ada story yang super duper best nanti la karang aku story
gambar aku dah buat watermark cuma tak sempat nak post ajekkk tunggu

bye (>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!