♥ Piranha 3DD ♥


*Tak pasti sama ada bila publish 11.7 or 10.7*
Aku jumpa movie nie kat youtube full movie lagik masa tengok trailer
rasa macam perghh gilakkk ahhh movie nie dasat abis piranha nie
sampai kat situ pon boleh nak tembus masuk gilerrr.....
then aku jumpa satu blog nie dia pi cerita la pasal cerita nie siap cakap
better jangan pergi coz movie nie memang sumpahh tak best langsung
more kepada merepek disebabkan aku mau tahu ending aku pon tanya la
apa jadik ending piranha tu hidup tapi pompuan tu mati
so lepas settle download aku pon bukak la try skip skip sekali kuar
part yang tak sepatutnya masa tu babam dengan didi ada nasib baik
yayaz tak de kalau tak haru so lepas tengok part tu aku terus tutup
gila ke nak kasi tunjuk disebabkan dah download nak jugak tahu jalan
cerita so bukak time bebudak tak de la tengok dengan sis ker
tapi fikir akal logik la kan macam mana piranha tu boleh masuk ke situ
bukannya pompuan tu tak use panties dia use aper then celah mana sey
piranha tu boleh masuk kalau kecik macam baby belut yang licin tu boleh
la di terima pakai nie besar gedabakk pulak tu si piranha tu ke pompuan
tu tak pakai coz aku tengok pon skip skip tapi masa kat trailer ada pakai
lantak la tapi bebudak memang tak boleh nak tengokkk
nasib baik aku tak ajak pergi tengok piranha 3DD kalau tak confirm
semua akan kebosanan.... 

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!