♥ Isk Digi ♥


Digi aku begong seyy sakitnya hati iskk bulan bulan pose nie bikin masalahhhh
selalunya setiap 19 hari bulan memang akan potong credit rm25 (BIS BB)
then pada few days bebaru nie tak potong plak and tak send sms kata nak potong
actually masa tuesday tu memang la pergi kl so disebabkan hujan lebat plus viper
kabur so stay satu malam dengan memang tak bawak charger phone baju bagai
so malam tu memang battery bb dah low abis round-round cari charger bb tak 
jumpa la plak so malas nak layan biarkan aje la anggap same like other phone
so wednesday pagi check memang battery dah kong blank terus so aku pon okey la
asalkan battery iphone masih ada lagi tak jadi masalah so balik sampai dalam
kol 10 lebih balik layan yayaz pujuk suruh tidur semua aku pon selamat la tidur
so esoknya thursday tu bangun terus charger la dalam petang gituk nak kuar
sekali tengok phone masih dalam keadaan blank so aku pon pelik aikkk tadi
tak charger ke bila boleh bukak tengok battery memang kong habis la
so masa tu mata just tumpu pada battery tak tengok icon kat tepi sampai la masa
friday tengah siap-siap nak keluar celebrate birthday mum baru perasan ehh icon
bb dah tak ada sebelah 3G check balance perghhh bukan main banyak kena telan
pasrah ajek la so terpaksa tutup mobile dah la nak sms wish pose so dapat lepas
satu itu pon aku pergi tukar phone semata-mata nak sms bestfriend aku then
petang sunday aku nekad ahh pergi serbu saja digi giant tanya punya la sakit
hati tanya ada satu pompuan tua nie suruh buat sendiri suruh call sendiri dah la
bb aku fail tak pandai so try then tak jadi aku pon bagi taw pompuan muda tu
then dia pass kat lelaki yang dulu help aku untuk register so dia la yang tolong
cabut battery pasang balik icon bb tu kejap ada kejap hilang so rupanya bis
aku macam terpadam sendiri la so kena active kan balik babam pon sama
kena macam aku atleast icon bb aku tu kejap ada kejap hilang tapi babam
langsung hilang yang aku kelakar tu lelaki itu boleh terkejut tengok wallpaper
bb aku ye la aku kan letak gambar aku dengan fahrin masa jumpa dulu then
memang terkejut giler la mamat tu aku rasa dia kenal kot fahrin dah tak pepasal
kena adjust sana sini balik sempat tu aku membebel nape orang lain pakai bb
rilex okey jek tapi aku pakai kena macam gituk kira frust habis la harap-harap
lepas nie akan kembali okey and tak buat kacau bilau macam gituk la Amin
aku sempat tanya step by step masalahnya sekarang nie aku lupa step awal
ye la kan screen protector aku private so dari tepi memang tak nampak tak kan
aku nak mengendeng dekat-dekat plak tak apa la godeh perlahan-lahan la
jawabnya iskkk digi nie buat jantung aku stop saja la nie tak pepasal kena
top up balik dah ler ada rm45++ siap kena tolak disebabkan tak de icon bb
dah credit tinggal rm9.02 frusttt sangattt sangatttt seyyy nie nak kena top up
balik la jawabnya....
aku siap bagi taw babam nak beli cool blog and wafito pandan la nanti dah
buka boleh makan tapi masa tu masih awal dalam kul 5 lebih karang kalau
aku order kang orang tengok muka aku semacam takkan aku nak kata
aku pose la kalau 20 orang lalu takkan nak cakap macam gituk kan
lepas buka zuppp amek kunci kereta pergi jusco semata-mata nak makan
wafito pandan yummm yummm yummm lepas tu carik present postpone
birthday mum tak tahu nak beli apa just beli buku agama favorite mum
sempat tu melilar cari case kekekekke ehh masa kat giant kan aku perasan
minah nie ada 3 color koleksi galaxy note dari blue black, white & op kos pink
wahhh giler ahhh kalau aku la baik aku amek galaxy note, galaxy s3 & HTC
nie kalau aku la cehhh berangan sungguhhh...okey la mau sleep karang tak
bangun sahur dah ler malas jek nak bangun sahur :p

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!