♥ Nenek cepat sembuh ♥


Hari selesa nenek masuk sepital nenek kena muntah tak berhenti-henti
disebabkan takut apa-apa cepat-cepat call ambulance 
nie pon nenek masih kat sepital lagik lung affection sampai demam datang
balik sebab masa ari selasa tu doktor cakap ada urine affection doakan la
agar nenek cepat sembuh and boleh keluar sepital selagi ada kat sepital
selagi tu susah oo hati nie pon semalam pergi masa otw pergi sepital
kami sekeluarga berbuka pose dalam kereta just minum air jek lor
so lepas dah tengok nenek risau sangat aku control saja air mata sedih
tengok nenek macam gitu :(
so berbuka pose makan nasi ayam ramai-ramai ler berbuka kat sepital
duduk ler bersila sakit kaki ke tak itu belakang cerita janji perut kenyang
 

memang dah rancang nak pergi geylang before nenek masuk sepital lagik
pak tam nak bawak yayaz pergi tengok light sekali memang rancang pergi
hari rabu boleh plak hari selasa nenek masuk sepital aduhaiiii
lepas dah tengok nenek semua baru gerak pergi geylang tengok light
sesambil jalan-jalan kat situ kekonon nak cari baju untuk second raya la
so keluar dari geylang dah kol 11:30 malam jalan semua kedebak kedebuk
kol 12 lebih baru kuar johor so babam nak makan untuk sahur la pak tam
pon kata makan sekali untuk sahur la nanti tak payah bangun pergi la kat
singgah selalu sis nak makan steak
 

aku nak makan tauhu takoyaki hampehhh tak sedap langsung aduhaiiii
frust aku sebab dulu makan sedap nie jadi macam gini plakkk sob sob sob
so ingat malas ahh nak bangun lepas dah makan sempat gak beli majalah
ujang nie pon belom baca lagik :p
so fikir balik ingat just nak minum air ajek la so mum kejut gak bangun sahur
seyes weyyy lepas nie no more sahur kol 12 lebih pagi coz bila nak minum air
perut kembung lepas tu macam nak muntah dah la tekak haus giler sob sob sob
kesudahan masa berbuka aku rasa macam euwww lapar nya selalunya jarang
rasa seperti itu habis ler berat bertambahhhh :(
masa tengah mandi boleh plak tengok air tekak rasa haus hampehhh betollll
so aku dah set no more sahur kol 12 lebih nak sahur ingat malas nak bangun sahur
sekali kesudahannya aku jugak yang rasa teruk hurmmmm
yayaz sempat beli lampu raya kat geylang lampu moon dengan star so malam
nak tidur yayaz nak lampu tu letak tepi dah berterang berang bilik tak boleh nak tidur
nie nasib baik dah gantung sempat gak aku dengki yayaz kata baru pose bape hari
dah yayaz pasang lampu raya :p
tapi apa-apa pon aku harap sangat agar nenek cempat sembuh and keluar sepital
Amin.. i dah jumpa popmyberry kat jb nie still bukak hari apa ingat nak pergi ahh

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!