♥ Make Over iPhone ♥


Taraaa cun tak case iphone ku...???
tadi aku dah change screen protector vunga-vunga nie first time use
screen protector seperti itu huhuhu cun habis dah iphone aku
kalau saja-saja letak kat lampu memang akan nampak rainbow
pssttt kalau phone tu color white memang cantik cuma kalau black
agakkk kurenggg sedikit kot entahhh la....
yang pasti jika phone tu cuma ada black and white aku akan pastikan
untuk amek color white coz senang matching dengan case kalau black
agak payah sedikit la lelagi kalau beli case pink giler tak naik kuikui
tak hagak-hagak mengutuk color hitam padahal hitam tu menawan
putih itu suci and pink itu sangggaaatttt sanggggaaaatttt sweet
aku nie tak pandai nak pasang screen protector sendiri la kalau la aku
pandai mesti setiap bulan aku asyik tukar-tukar punya disebabkan
tak pandai itu yang jarang bertukar and if nak bertukar pon fikir berkali
bila fikir dah berkali mula la berbelah bagi sama ada nak tukar atau pon
tak hehehee itu la diri aku...!!!
pssstttt ada pink galaxy note agak-agak kalau rembat satu untuk raya nie
cara gak kan kuikui harap-harap ada la stok meowwwww.....
nak mencari info pasal galaxy note jap ahh supaya kalau dapat nanti
tak de la merapu nak mencari and aku nie jenis orang yang susah nak stick
dengan satu phone yang orang kata memang akan guna sampai jahanam
aku suka bertukar-tukar phone aku jenis orang yang cepat jemusss
so bila aku dah rasa macam nak tukar phone itu tandanya aku dah jemuss
tapi kalau ikut napsu jemu nie memang rabakk la pocket tapi kalau sekali
dua tak apa la jugak kalau setiap 4 bulan matikkk ooooo
 
 Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!