♥ Bersediakah Anda ♥


Amacam semua sudah ready nak menyambut bulan ramadhan hari sabtu nie??
sejak dari minggu lepas kat fesbok semua dok update pasal ramadhan jek
rasa macam minggu lepas plak yang pose so tengok minggu nie kat fesbok
senyap je tak de story pasal ramadhan sangat pelik nie...!!!
before dah start pose aku ingat nak beli few barang aku nie jenis kalau pose
memang malas sangatt sangattt nak keluar dari dulu sampai la sekarang
mum pon macam gitu kalau apa-apa persiapan mesti mum akan settlekan before
pose so aku tahu aku ikut perangai siapa memang la masa pose tu syok
kuar membuat persiapan tapi yang malasnya nak bersesak orang ramai :(
boleh jadi mabuk seyy aku ingat nak carik case so tinggal hari nie dengan esok
ajek la rasa macam haishhh malas giler nak keluar bila dah start pose
macam mana pon kena settle kan juga before pose aduhaiii tak terfikir plak
rasa-rasanya macam tak sempat nak settlekan before pose so mesti time
pose tu jugak kena settlekan didi boleh ke aku takut minah tu tak tahan jek
dia pon spesis aku gak kalau pose tak suka merayap-rayap kalau dah berbuka
pose hah masa tu suker merayap-rayap :p
tengok la nanti macam mana keadaan ingat nak pergi esok tapi esok kan
hari bahagia mum so takkan nak pergi jugak padahal dah buat janji dengan
didi pening-pening nak fikir hurmmm....!!!
lepas nie akan buat seperti dulu nie kes tak de kerja taw pergi bazar ramadhan
carik pari bakar so lepas dah berbuka dah rilex-rilex baru melantak pari bakar
haishhh jangan badan naik lagik sudah la misi sekarang nie nak kecikkan
badan ye la dengan pose Insya Allah boleh :p and kalau dah turun pon
raya kena maintain kan jugak tak boleh nak naik lagik :p
psst gambar tu aku cilok dari fesbok niat nak post semalam tapi apakan daya
semalam aku masih bersesak-sesak di jalan raya balik dari KL so terpaksa
post hari nie dengan few ayat membebel yang merepek meraban ini hahaha

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!