♥ Headband ♥


Cute kan headband cuba kalau baby yang pakai semuanya serba nampak kiut
tapi cuba kalau aku yang pakai confirmm kena kutuk 44 tahun :p
semalam pergi kat forever 21 pavilion jumpa headband try la pakai aku pon
kutuk la diri sendiri kata perghhh buruk siot aku pakai dah macam selebet jek
then masa pergi charmin yang berhampiran food republic ke hape entah lupa
then cuba la satu ehh kena plak aku pakai so apa lagik bayar cepat-cepat
and pakai sebab yang aku beli tu kena dengan diri aku tu yang tak nampak
selebet then ingat nak carik yang ada flower kecik cuma sekuntum saja
mana tahu nanti boleh di pakai bila raya cehhh pose pon belom ada hati
mau cerita raya :p
since rambut ku sudah pendek kan jadi bila pakai sepit ke apa rasa macam
serba serbi tak kena ada saja yang aku rasa macam rambut ku kelakar
and sejak aku dah tak use shampoo loreal yang ini rambut ku dah makin gebuss
suker memula takut jugak nak use headband takut tanpa disedari headband tu
jatuh aje tapi nasib baik tak terjatuh la ingat nak carik la headband yang lawa
sekarang nie tengah menggilakan headband so memang akan sentiasa nak
cari kuikuikui nanti sekejap aje lepas tu dah tak pakai aku selalu macam gitu
tapi aku suker yang ini berbanding skaf rambut aku cepat risau lagi kalau jenis
besi memang tak akan suka ye la dengan speck lagik so rasa macam menganggu
jek so yang headband nie jenis kain and bila pakai lama-lama tak sakit tu yang
suker so sekarang nie tak akan rimas la dengan rambut depan yang asyik nak
tertutup mata wee....
tekak nie dah start gatal asyik batuk-batuk jek menyampahhh betol la...

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!