♥ Salam Ramadhan 2012 @ 1433 ♥


Selamat berpuasa buat semua yang baca blog nie *ada ke yang baca perasan*
semoga ramadhan tahun ini lebih bermakna dari tahun lepas :)
kini ramadhan telah tiba lagi menemui umat muslim di seluruh dunia
sangat sangat berharap tahun nie aku dapat puasa dengan lancar tanpa
ada sebarang masalah berkaitan "BFF" mahupon sakit Amin
untuk puasa kali ini sama saja seperti tahun-tahun lepas cuma aku agak malas
nak send sms puasa kat member-member dorang pon menyepi saja tu yang
malas so just post wish puasa kat fesbok aje la itu pon aku main share jek
nak buat sendiri or nak copy paste memang sangat sangat malas so just
share saja la okey apa janji dah tertunai apa yang hasrat di hati gitu chewaahh
so nanti korang sahur apa...?? janji apa yang korang sahur tu cukup untuk
menambah tenaga sampai la waktu berbuka nanti...
yang kelakarnya mum & mak (my auntie) boleh lupa yang kena bangun awal
untuk sahur kiut seyy ye la selalu asyik bangun time yang sama so itu la
pasal lupa kot....
aku tak sabar nak menunggu waktu solat terawih live dari Mecca
tiap-tiap tahun hanya itu saja aku tunggu dari dulu hingga sekarang
bila tengok macam terpegun saja seolah-olah rasa macam roh aku ke sana saja
harap-harap mum kejut aku bangun la untuk sahur aku nie kan susah nak
bangun sahur minggu pertama puasa nie bangun la sahur karang dah
pertengahan tak bangun punya la :p
ehh baru perasan tahun nie belum beli corn flack, coco crunch, milk la
tahun lepas dah settle tahun nie tak alamakkk karang nak sahur apa seyyy
tak nak la makan nasi confirm tengah hari perut sebu kekadang rasa lapo
aku ikut mum coz mum pon tak boleh nak sahur makan nasi coz nanti
rasa macam nasi tu tersekat aje kat tekak....
apa-apa pon aku ingin memohon maaf andai terkasar bahasa di setiap
entry yang terasa terkena dengan entry aku semua itu adalah secara
kebetulan tiada kena mengena pon so aku and family ingin mengucapkan
selamat menyambut Ramadan AL Mubarak 1433 buat semua yang
menyambutnya.......


pssst dah tukar ringtone & msg tone lagu ramadhan weeeee


Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!