♥ Kawaii ♥

 

Best betol la candy making dengan cooking nie terasa macam nak pergi
Japan beli semua benda begini and zusss terus balik kikikiki tunggu aku
dah milion aku akan buat begituk hikhikhik
yang candy akan ada serbuk then put some plain water kacau-kacau tunggu
kering then boleh eat ada tu yang kita boleh create color sendiri dengan mix
yang candy tu still okey lagik yang paling best bab cooking memang super
la siap ada serbuk and put some water dah jadi minyak boleh goreng
best best plak tu rasa macam nak beli and buat ikut suka hati jek tapi
aku tak sure la sedap or tak and sudah pasti muslim cannot eat sebab pasti
tak boleh makan punya la kenapa la kat Malaysia nie tak ada jual benda
macam gini ehhh kalau ada jual aku orang yang selalu asyik beli and beli
benda kiut miut macam gini sapa yang tak nak betol tak???
hasil mencari rupanya kita boleh beli dengan pihak mereka tapi tak sure
berapa rm kena dikeluarkan untuk bayar and aku rasa mesti mahal giler
nie link dia kalau korang nak click here
nanti satu hari aku nak try tanya berapa kos penghantaran nanti boleh beli
seketul dua hikhikhik so jimat duit tak payah nak pergi japan untuk beli
tapi kena calculate la tengok kos flight segala bagai dengan kos shipping
mana lagik murah kita pilih yang itu bebehhhh....!!!
hahahaha beli tapi tak payah makan just create lepas tu boleh jadi deko deko
ye lah dah tentu tentu benda kiut sapa yang tak suka terutama kaum ku
benda kiut miut itu lah paling di sukai lepas nie aku nak try taste gangster
lah plak wekkkkkk....
okey-okey now aku mencari jalan macam mana nak create make up
storange sendiri sebab takkan benda simple macam gitu tak de cara
untuk buat ehhh muji ada kat Pavilion lor hurmmm lagik senang and
mudah just pergi pavilion and buy and sendiri dapat agak berapa nak
berapa muat untuk masuk hehehehe suker dah ada jalan mudah
tak sabar rasanya untuk deco deco

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!