♥ Butterfly ♥


Suatu masa dulu handphone jenis nie famous amous kan kan kan
tapi masa tu aku masih lagik budak-budak so budak-budak mana
boleh pegang phone lagik menyampahhh :p
kazen aku use this phone masa tu anak-anak buah aku 2 orang and
mereka kecik lagik so kejadian nie dah bertahun tahun berlalu la
jangan tanya bila coz aku dah tak ingat yang aku ingat adalah
aku beli this phone kat city square and pak tam pon join beli
sekali masa pakai best tapi satu jek yang tak best sms tak boleh
nak simpan banyak-banyak masa tu punya la frust and i think phone
nie pon dah tak ada lagik lor hurmmm
then mama pon tanya kat mana beli coz dia pon suka hurmmm masa
tu battery phone memang macam air kencing hari nie charge esok abis
walau tak guna maybe not original kot ye la keluaran kan dah lama
so suddenly masih ada lagi betol tak???
aku pon kasi taw la yang phone nie battery memang problem kalau
sanggup amek risiko pergi la beli bila dengar masalah macam gitu
dia pon tak berani ye lah siapa yang berani kalau emergency kan payah
perasan tak rata-rata manusia sekarang ini mengatakan mereka lebih
memerlukan basic phone sebab battery lambat habis tapi sekarang nie
basic phone pon mahal gak kat smart nokia 1280 rm89 kalau jauh cikit
rm100 ++ tapi apa-apa pon memang dapat jugak merasa nokia
butterfly dari tak pernah kan aku ingat lagi masa form 1 ada kawan
aku dah use handphone sendiri aku cakap dengan mum aku pon nak
then mum kata nanti tunggu punya tunggu form 2 bulan 2 akhirnya
dapat jugak phone sendiri number phone belakang "90" suker
so now apa yang aku mengarut pon aku tak tahu hikhikhik
kejap aku nak membebel aku terpaksa create something untuk show yang
aku sedang berbahagia pening kepala nak memikirkannya and aku tak
akan sesekali beri mereka link blog aku yang ini no way...!!!
i love this blog and i design cantik-cantik so aku tak nak mereka musnah
kan blog aku ini so hurmmmmmmm

Bye(>‿♥)

0 Serius Talk:

Post a Comment

Ting Tong....!!!!
sila berikan sebarang aduan atau komen anda mengenai entry ini
Sekian terima kasih

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ads

Daisypath Happy Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Attention...

Disclaimer:
Nie adalah blog peribadi, segala suka duka ku coretkan di sini untuk dijadikan memori untuk masa akan datang.
Segala copy atau screen print adalah tidak dibenarkan sama sekali.
Apa yang aku coretkan adalah untuk kenangan bukan untuk berlagak mahu pun riak.
Respect aku maka aku akan respect kamu....!!!